Hjælp jeg har en green machine
Fra : someone@somedomain.c~

Dato : 16-04-03 14:12

Jeg har for et par år siden købt en kultivator som heder The Green Machine 700
det er et haveredskab der har 2 Knive eller blade jeg ved ikke hvad de hedder
som den bruger til at skære og løfte ukrudt ud af jorden med
mit problem er at den ene kniv/blad er knækket og nu ved jeg ikke hvor jeg kan købe
mig et par nye knive/blade ER DER NOGEN HER DER KAN HJÆLPE

Fra : Mr. Knud$en

Dato : 16-04-03 14:15

On 16 Apr 2003 13:12:28 GMT, <someone@somedomain.com.invalid> wrote:

> [...]
>mit problem er at den ene kniv/blad er knækket og nu ved jeg ikke hvor jeg kan købe
>mig et par nye knive/blade ER DER NOGEN HER DER KAN HJÆLPE

Denne ?
www.texas.dk/reservedele/tegninger/buskryddere/greenmachine/muldvarp_700.pdf

I så fald:
www.texas.dk/profil/forh/hoforny.htm