Access Celle-constraint problem... Værdi f~
Fra : Jesper Haggren

Dato : 23-11-00 20:47

Hej Nyhedsgruppe;

Kort fortalt sidder jeg og laver en lille database hvor man under en
vilkårlig reservation af en bil , skal kunne vælge medarbejder-initialer fra
en drop-downbox....

Jeg har fået drop-down elementerne til at følge min medarbejdertabel..
Problemet er at man kan indtaste alle mulige andre værdier end dem fra
medarbejdertabellen, jeg skal på en eller anden måde have
"skrive"-muligheden i cellen slået fra, så det eneste man kan vælge er en
værdi fra drop-down boksen...

Jeg kan sagtens spærre hele indskrivningen, dog kan man så heller ikke vælge
en værdi fra drop-down....

Hvor skal jeg lave en rettelse...

Jesper Haggren