mpeg beskæring
Fra : Jan Larsen

Dato : 16-04-03 00:25

Hej

Hvad findes der af programmer til at beskær mpeg filer med.
Jeg har en mpeg fil på godt 2GB, den skal deles op så den kan brændes på 3
cd'er, altså hugge de 2GB op i 3 dele.

Mvh Jan

Fra : jkv

Dato : 16-04-03 00:08

Fra : Soren Davidsen

Dato : 16-04-03 05:06

"Jan Larsen" <jan_l@post12.tele.dk> writes:

> Hej
>
> Hvad findes der af programmer til at beskær mpeg filer med.
> Jeg har en mpeg fil på godt 2GB, den skal deles op så den kan brændes på 3
> cd'er, altså hugge de 2GB op i 3 dele.

tjek mpgtx ud, den har en mpgsplit kommando.
http://mpgtx.sourceforge.net/ (eller apt-get install mpgtx ).

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Jan Larsen

Dato : 16-04-03 11:30

Soren Davidsen wrote:

> tjek mpgtx ud, den har en mpgsplit kommando.
> http://mpgtx.sourceforge.net/ (eller apt-get install mpgtx ).
>

> Mvh,

Hvordan er syntax for mpgtx..når filen skal spiltes op i 3 filer ??

Mvh Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 16-04-03 11:51

Jan Larsen wrote:

> Hvordan er syntax for mpgtx..når filen skal spiltes op i 3 filer ??
>
> Mvh Jan

Jeg har fundet ud af det mpgtx -s filnavn {690M-1880M}.
Og tak for tippet.

Mvh Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 16-04-03 21:14

nu har jeg splittet min fil op i 3 dele, men det er kun fil 1 jeg kan
brænde, jeg kan ikke lave cue og bin filerne på de sidste 2 fil.

Jeg splittede dem med

mpgtx -s -P -b kianfilm -3 min_fil.mpg

Gør jeg noget galt eller hvad..?

Mvh Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 16-04-03 23:35

"Jan Larsen" <jan@snubi.dk> skrev i en meddelelse
> nu har jeg splittet min fil op i 3 dele, men det er kun fil 1 jeg kan
> brænde, jeg kan ikke lave cue og bin filerne på de sidste 2 fil.

> [...]

Kan man ikke splitte mpg fil der er i svcd format, med mpgtx ?

Mvh Jan