/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
TISCALI - Praksis
Fra : Uffe Nielsen


Dato : 15-04-03 16:19

Hertil morgen har modtog en rykkerskrivelse fra inkasso firmaet Intrum
Justitia, for en regning jeg aldrig har modtaget. Ej heller har jeg
nogensinde modtaget en rykkerskrivelse eller besked om at jeg nu ryger til
inkasso.

Næh...praksis er åbenbart, at man lægger ud med at sende mig til inkasso.
Og det skal dertil siges at jeg ikke har haft kontakt med Tiscali i over 2
år nu.

Jeg kan kun sige - pas på med Tiscali, det er meget svært at slippe af med
dem igen.



 
 
Jensen (15-04-2003)
Kommentar
Fra : Jensen


Dato : 15-04-03 17:31


"Uffe Nielsen" <un@spiseligt.dk> skrev i en meddelelse
news:3e9c21d5$0$32005$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hertil morgen har modtog en rykkerskrivelse fra inkasso firmaet Intrum
> Justitia, for en regning jeg aldrig har modtaget. Ej heller har jeg
> nogensinde modtaget en rykkerskrivelse eller besked om at jeg nu ryger til
> inkasso.
>
> Næh...praksis er åbenbart, at man lægger ud med at sende mig til inkasso.
> Og det skal dertil siges at jeg ikke har haft kontakt med Tiscali i over 2
> år nu.
>
> Jeg kan kun sige - pas på med Tiscali, det er meget svært at slippe af med
> dem igen.


Velkommen i klubben, fik pludselig en rykker der var for noget der var 2år
og 3 måneder gammelt, uden at
Hverken IJ eller Tiscali gider at svare på et brev jeg sendte for 2 måneder
siden. hvor jeg gerne ville have en kopi af de originale faktura
Men ok hvis ikke man ved hvad man skal svare så er det jo også svært.



Jensen



Uffe Nielsen (15-04-2003)
Kommentar
Fra : Uffe Nielsen


Dato : 15-04-03 17:47

Man kan blot undre sig over at de får lov at blive ved og så huske hvem man
IKKE skal anbefale hvis folk søger en god internetudbyder.

> > Hertil morgen har modtog en rykkerskrivelse fra inkasso firmaet Intrum
> > Justitia, for en regning jeg aldrig har modtaget. Ej heller har jeg
> > nogensinde modtaget en rykkerskrivelse eller besked om at jeg nu ryger
til
> > inkasso.
> >
> > Næh...praksis er åbenbart, at man lægger ud med at sende mig til
inkasso.
> > Og det skal dertil siges at jeg ikke har haft kontakt med Tiscali i over
2
> > år nu.
> >
> > Jeg kan kun sige - pas på med Tiscali, det er meget svært at slippe af
med
> > dem igen.
>
>
> Velkommen i klubben, fik pludselig en rykker der var for noget der var 2år
> og 3 måneder gammelt, uden at
> Hverken IJ eller Tiscali gider at svare på et brev jeg sendte for 2
måneder
> siden. hvor jeg gerne ville have en kopi af de originale faktura
> Men ok hvis ikke man ved hvad man skal svare så er det jo også svært.



Thomas Wesley Hinton (17-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 17-04-03 23:09


"Uffe Nielsen" <un@spiseligt.dk> skrev i en meddelelse
news:3e9c3676$0$32036$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Man kan blot undre sig over at de får lov at blive ved og så huske hvem
man
> IKKE skal anbefale hvis folk søger en god internetudbyder.

Jeg anbefaler altid Tiscali.

Tiscali og Cybercity er efter min mening de bedste ADSL udbydere i Danmark.



Bertel Lund Hansen (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 18-04-03 10:08

Thomas Wesley Hinton skrev:

>Jeg anbefaler altid Tiscali.
>Tiscali og Cybercity er efter min mening de bedste ADSL udbydere i Danmark.

En enlig svale gør ingen sommer.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Rudi Stegen (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 18-04-03 11:42

Hej Bertel Lund Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

>> Jeg anbefaler altid Tiscali.
>> Tiscali og Cybercity er efter min mening de bedste ADSL udbydere i
>> Danmark.
>
> En enlig svale gør ingen sommer.

Thomas er skam ikke alene. Ikke mindst du burde jo heller ikke være
spor overrasket over, at der er få indlæg a la: "Jeg er ovenud tilfreds
med min udbyder X og kunne ikke drømme om frivilligt at skifte." Ej
heller at den modsatte indlægstype langt oftere optræder.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Thomas Wesley Hinton (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 18-04-03 14:58


"Bertel Lund Hansen" skrev i en meddelelse

> En enlig svale gør ingen sommer.

Næh, det gør solskin vel?

Anyway. Nu kender jeg mest til Tiscali, fordi det er dem mig og alle jeg
kender bruger (fordi jeg anbefaler dem).

Min erfaring er at selve internet delen fungerer rigtigt godt. Og efter hvad
jeg kan se, udbyder Cybercity ca. de samme ting. Så der går jeg ud fra at de
også er gode.

Jeg har hørt, og oplevet, at Tiscali ikke helt kommer fra samme planet som
os andre når det angår det finansielle, og man kom i gamle dage ikke igennem
til deres support linie.

Og hvad så.

Personligt prøver jeg at betale mine regninger til tiden (og når jeg ikke
gør opdager Tiscali det sjældent ;) ), og jeg har et et tilstrækkeligt
socialt netværk til at jeg ikke føler det store behov for at ringe og hygge
sludre med Tiscali.

Tiscali leverer ADSL der bare virker, og sådan er det.



Morten Bjergstrøm (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Morten Bjergstrøm


Dato : 18-04-03 15:18

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev:

> Jeg har hørt, og oplevet, at Tiscali ikke helt kommer fra samme
> planet som os andre når det angår det finansielle, og man kom i
> gamle dage ikke igennem til deres support linie.
>
> Og hvad så.

Det er da en parameter, der for mig er ganske væsentlig. Dvs. når jeg
betaler mine regninger til tiden forventer jeg, at jeg ikke modtager
rykkere og inkassotrusler mv. Ligeledes forventer jeg, at der ikke er
væsentlig ventetid på at få afhjulpet problemer med produktet derunder
telefonventetid.

Dette har TDC for mit vedkommende indtil videre levet fint op til.

--
Morten http://miljokemi.dk

Bertel Lund Hansen (18-04-2003)
Kommentar
Fra : Bertel Lund Hansen


Dato : 18-04-03 16:16

Thomas Wesley Hinton skrev:

>Min erfaring er at selve internet delen fungerer rigtigt godt.

Ja, den har jeg ikke hørt klager over i meget lang tid.

>Jeg har hørt, og oplevet, at Tiscali ikke helt kommer fra samme planet som
>os andre når det angår det finansielle

Det er da også noget af et problem. Jeg er f.eks. ret øm over
mine penge og har andet at lave end at rydde op i andres
fejltagelser - endskønt jeg forresten forventer at leve af netop
det når jeg er færdig med min uddannelse. Men så får jeg i det
mindste løn for det.

>Tiscali leverer ADSL der bare virker, og sådan er det.

Fedt nok. Der er også masser af butikker der fungerer perfekt så
længe der ikke er noget at klage over (!), men som bliver
frygteligt trælse når der dukker problemer op. Jeg vil ikke
anbefale den slags firmaer.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

vvv (18-04-2003)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 18-04-03 23:22


"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:ovTna.20908$y3.1898235@news010.worldonline.dk...
>

> Min erfaring er at selve internet delen fungerer rigtigt godt. Og efter
hvad
> jeg kan se, udbyder Cybercity ca. de samme ting. Så der går jeg ud fra at
de
> også er gode.

Enig, Tiscali fungerer perfekt så længe man ikke er nød til at ændre noget.

>
> Jeg har hørt, og oplevet, at Tiscali ikke helt kommer fra samme planet som
> os andre når det angår det finansielle, og man kom i gamle dage ikke
igennem
> til deres support linie.

Og det strækker sig sig frem til nyere tid - en times venten for at høre
hvorfor de ikke har styr på en flytning.


> Og hvad så.
>
> Personligt prøver jeg at betale mine regninger til tiden (og når jeg ikke
> gør opdager Tiscali det sjældent ;) ), og jeg har et et tilstrækkeligt
> socialt netværk til at jeg ikke føler det store behov for at ringe og
hygge
> sludre med Tiscali.

Har absolut heller intet behov for at hyggesludre med dem, når endelig man
kommer igennem er det ikke lige det der falder en nærmest.
Har selv altid betalt Tiscali til tiden (BS) Problemerne opstod først da jeg
skulle flytte, det kunne de slet ikke magte, og da jeg efter en del
tålmodighed med dem bad dem rende og hoppe, og skiftede til TDC, udartede
det sig til en uendelig strøm af montørbesøg, rykkere og trusselsbreve.
Jeg har i 4 faxer prøvet at opsige mit abonement, samt forhørt dem om
tilbagelevering af deres router, helt uden at få svar. Forleden dag (4 mdr
efter første fax) fik jeg en regning på leje af router!!!! 1200,- De må jo
både drikke og ryge for meget derinde.
Nå, jeg sendte deres Router tilbage til dem med et brev hvori jeg gjorde dem
opmærksomme på at de er bindegale, og at jeg ikke vil betale noget som helst
for deres forbandede router som jeg har prøvet at komme af med i 4 måneder,
Og siden har jeg heldigvis ikke hørt fra dem.


> Tiscali leverer ADSL der bare virker, og sådan er det.

Stadig enig, så længe du er sikker på ikke at skulle flytte eller have lavet
noget om, eller fejlmelde noget - Så længe fungerer Tiscali upåklageligt.
Den tekniske side af Tiscali er virkelig stabil og god, Hvis nogen lærte dem
at behandle deres kunder ordentligt kunne det blive et rigtigt fornuftigt
firma - Indtil da holder jeg mig mod mine egne principper til TDC

VV











Ole Rasmussen (19-04-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 19-04-03 14:06



Hej

"Uffe Nielsen" <un@spiseligt.dk> wrote:

>Hertil morgen har modtog en rykkerskrivelse fra inkasso firmaet Intrum
>Justitia, for en regning jeg aldrig har modtaget. Ej heller har jeg
>nogensinde modtaget en rykkerskrivelse eller besked om at jeg nu ryger til
>inkasso.

Kig her:

<copy>
Umuligt at slippe ud af et Tiscali-abonnement

Erik Nielsen kan, trods hårdt arbejde i over et år, ikke slippe ud af et
Tiscali Internet-abonnement. Tiscali fortsætter uanfægtet med at sende
nye regninger og rykkere og seneste en inkassoskrivelse.

http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=315182
</copy>

--
M.v.h. Ole®

Karin (25-04-2003)
Kommentar
Fra : Karin


Dato : 25-04-03 23:49

"Uffe Nielsen" <un@spiseligt.dk> wrote in
news:3e9c21d5$0$32005$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Jeg kan kun sige - pas på med Tiscali, det er meget svært at slippe af
> med dem igen.

Azero er meget værre at slippe af med

Men tag det som underholdning, det er vi mange der gør.

...

Ole Rasmussen (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 28-04-03 09:24



Hej

Og farcen med Tiscali fortsætter:

<copy>
"Tiscali begraves i sure kunder

Tiscali er det teleselskab i Danmark, der klages mest over, hvis man ser
det i forhold til antallet af kunder. Forbrugerinformation kritiserer,
at Tiscali nu sender klagerne til inkasso"

http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312
</copy>

--
M.v.h. Ole®

Lars Christensen (28-04-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 28-04-03 12:22

On Mon, 28 Apr 2003 10:24:07 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeed@melby-online.dk> wrote:

>Hej
>
>Og farcen med Tiscali fortsætter:
>
><copy>
>"Tiscali begraves i sure kunder
>
>Tiscali er det teleselskab i Danmark, der klages mest over, hvis man ser
>det i forhold til antallet af kunder. Forbrugerinformation kritiserer,
>at Tiscali nu sender klagerne til inkasso"
>
>http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=317312
></copy>

Journalisten påpeger dog at det er et teleselskab. Så det er måske en
helt forkert . Du skulle nok have skrevet i dk.teknik.telefoni
Der jeg vil hen er at hvor meget telefoni har Tiscali udover internet
på 1049?


Lars


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408926
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste