[OT] Offentlig Jabber-server
Fra : Martin Christensen

Dato : 15-04-03 16:05

Fra : Thomas HJ

Dato : 15-04-03 19:03

On Tue, 15 Apr 2003 17:05:08 +0200, Martin Christensen wrote:

> Jeg leder efter en god, offentlig Jabber-server, da jabber.org.uk, som jeg
> hidtil har brugt, ikke kan klare presset, og måske skal lukkes.
> ICQ-gateway er et krav. jabber.dk er den enste offentlige server med et
> .dk TLD, der bliver nævnt i listen af offentlige servere på
> http://www.jabber.org/user/publicservers.php. Der lader også til at være
> temmeligt mange tyske servere, man kan falde tilbage på, hvis der ikke er
> nogen gode danske.
>
> Er der nogen, der har nogle gode anbefalinger?

jabber.earth.li har kørt fint for mig siden efteråret.

Mvh Thomas

Fra : Martin Christensen

Dato : 16-04-03 22:34

Fra : Jesper Krogh

Dato : 15-04-03 22:48

I dk.edb.system.unix, skrev Martin Christensen:
> Er der nogen, der har nogle gode anbefalinger?

Jeg kan ikke anbefale jabber.dk, der er for meget nedetid.

Jeg har ikke mange andre gode forslag, så jeg satte min egen op, så ved
jeg i al fald hvornår den er nede

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc
Jabber ID: jesper@jabber.krogh.cc