Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 900Sl+ ?
Fra : Mads

Dato : 15-04-03 09:37

Jeg er begyndt at, få lidt problemer med ovenstående skærm, den er begyndt
at "ryste" ude i siderne, det sker sådan lidt tilfældig nogle gange, hvad
kan der være galt ??

På for hånd Tak Mads !

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-04-03 14:02

"Mads" <snoop_adsl@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er begyndt at, få lidt problemer med ovenstående skærm, den er begyndt
> at "ryste" ude i siderne, det sker sådan lidt tilfældig nogle gange, hvad
> kan der være galt ??

Hej hej

Jeg sidder også foran sådan en skærm...

Min erfaring er at netop dette problem og andre problemer med ustabilitet i
billedet fremkommer efter et års tid.. Jeg har fået byttet min skærm 3
gange, hvor det er den 4 jeg sidder med nu..

www.antaservice.se ombytter din skærm med en anden... Såfrem den er under 4
år mener jeg.