Dlink DWL AB650
Fra : Kasper

Dato : 14-04-03 12:18

Hej NG

I vores firma har vi lige lagt vores net om til trådløst. Vi har
stillet fire DWL-6000AP'er op, og det virker også fint fra alle vores
stationære pc'er der kører w2k med et DWL AB530.
Problemet er at vi har nogle bærbare der kører WinXP SP1 med et DWL
AB650 pcmcia kort, og de kan godt connecte til acces point et/ene men
de kan ikke få en adresse fra DHCP serveren (W2Kserver), og de kan
ikke heller ikke komme på nettet med en fast adresse.
Kortet kører med driver version 2.3.0.76, og AP kører med firmware
version 2.18E. D-link supportkunne ikke hjælpe mig og sagde at jeg
skulle fejlmelde kortet og få det byttet. (Det tror jeg bare ikke, da
vi har prøvet med 4 forskellige kort, der alle laver samme nummer)

Nogen herinde der har været ude for samme problem, og måske endda har
en løsning.

Det skal lige siges at den bæbare kører fint med et alm. ethernet
kabel i røven.

/Kasper