Terasse etablering/udbygning
Fra : Simon [8230]

Dato : 14-04-03 12:05

Hej Alle

Jeg skal til at udbygge en bestående terasse. Terassen ikke i niveau med
græsplænen, men ca. 1½-2 m. højere.
Jeg har tænkt mig at lave niveauovergangen i 3 etaper, hvor det startes med
store natursten - et vandret bed, store natursten igen - vandret bed igen,
og til sidst store natursten og fliser.

Hvor langt bør jeg strække niveau overgangen over - hvor brede skal de
vandrette bede være, så jeg undgår jordskred? skal jeg sikre naturstenene,
så de ikke skrider?

Er der nogen faldgruber jeg skal være opmærksom på, ved etablering/udbygning
af en sådan terasse?

Mvh

Simon