Renovering af gammel trappe ???
Fra : Per Fogtmann

Dato : 13-04-03 18:40

Hej NG,

Jeg er igang med at renovere en gammel trappe? Den gammel lak er nu med
meget besvære slebet slebet helt ned så den står helt lys og rå. Træet er en
smule medtaget, og træsorten er ret hård. Mit spørgsmål er om hvordan jeg
skal behandle den nu......

1. skal jeg behandle den kun med sæbespåner, ( jeg går ud fra det at det
tager ret lang tid inden den bliver pæne på den her måde)

2. Skal jeg laker den evt med en smule favre i så dem lignere gelænderet.
(jeg går ud fra at den på kortsigt bliver hurtig pæn, og nem at holde.

3..... ?

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i måske menere ville være den bedste
måde

MVH

Per