Kan ikke komme i forbindelse med arbejdsgr~
Fra : Jørn Larsen

Dato : 13-04-03 18:13

Jeg har lige opgraderet min ene PC'er..
Fra Win ME til Win XP, fordi jeg gerne ville ovre at køre NTFS.

Men jeg har fået et mærkeligt problem.
Jeg har to PC'er i et Peer to Peer netværk.
Hvor den ene Pc kører XP Pro og den anden Me.
Min Xp-mask kan ikke se den anden, men ME kan godt se XP'en.
Det virker mig noget mærkeligt, er der nogle som har et godt råd..

Hilsen jørn

Fra : Calle.

Dato : 13-04-03 18:14

Jørn Larsen wrote:
> [...]
> Min Xp-mask kan ikke se den anden, men ME kan godt se XP'en.
> Det virker mig noget mærkeligt, er der nogle som har et godt råd..

Har du husket at fil og udskriftsdeling under opsætning af netkortene
samt delt min en mappe. Det er højst sandsynligt at du mangler en af
delene på din ME maskine
--
Calle

Fra : Jørn Larsen

Dato : 14-04-03 18:52

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> skrev i en meddelelse

> Har du husket at fil og udskriftsdeling under opsætning af netkortene
> samt delt min en mappe. Det er højst sandsynligt at du mangler en af
> [...]
Ja, det har jeg gjort, og når jeg sætter mig gamle HD i maskinen (den med
XP) så den atter kommer til køre ME, så virker alt som det skal. Og det er
der undre mig..
Men jeg må jo prøve at lave endnu et delt drev....

Hilsen Jørn

Fra : Jørn Larsen

Dato : 14-04-03 19:17

Jeg fandt selv fejlen...
Jeg omdøbte arbejdsgruppen.
ME ser tilsyneladende ikke forskel på store og små bogstaver, men det gør XP
!
Ja ja man skal lære, så længe man lever...
Hilsen Jørn

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-04-03 16:33

Jørn Larsen wrote:

> Jeg fandt selv fejlen...
> Jeg omdøbte arbejdsgruppen.
> ME ser tilsyneladende ikke forskel på store og små bogstaver, men det
> gør XP !

TAK! - rart at vide.

> Hilsen Jørn

Med venlig hilsen

Peter Larsen

* This posting handcrafted by Peter Larsen *
* My website is at: http://www.muyiovatki.dk *
* As yet silliest quote of this millenium: *
* "I hear media reports of plunderings, what are they *
* complaing about, those people are free now". (Rumsfeld).*
* Silliest quote of the previous millenium: *
* "But if they don't have bread, surely they can eat *
* cake instead then? (Marie Antoinette) *