WorldOnline´s tilbud om ADSL via usb-modem
Fra : xebodia

Dato : 22-03-01 18:41

WorldOnline kører med et tilbud som ser nogenlunde sådan her ud

"Med en ADSL løsning med et USB modem:

Er installation nem og hurtig - plug & play løsning
Har du ikke brug for netkort
Må du ikke tilslutte flere end en computer til opkoblingen
Kan du ikke opsætte beskyttende filtre til at lukke portene i TCP/IP
protocolen og man er derfor særlig udsat for hackere. Dog er det muligt at
installere en software firewall
Skal din computer have et USB stik
Skal du have Windows 98, Windows Millenium Edition (ME) eller Windows 2000
installeret på din computer som operativ system "

Har WorldOnline nogen mulighed for at se om der er tilsluttet to computere
på sådan en forbindelse, hvis man installere en eller anden for for
proxyserver på den maskine hvor man tilslutter usb-modemet ?

mvh
Xebo

Fra : Hauge

Dato : 22-03-01 18:59

Hejsa

"xebodia" <xebodia@softhome.net> wrote in message
> Har WorldOnline nogen mulighed for at se om der er tilsluttet to computere
> på sådan en forbindelse, hvis man installere en eller anden for for
> proxyserver på den maskine hvor man tilslutter usb-modemet ?

På ingen måde, kort sagt.

Mvh Hauge

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 23-03-01 16:12

"xebodia" <xebodia@softhome.net> wrote in <KOqu6.544$yy6.12250
@news.get2net.dk>:

> [...]
>Skal du have Windows 98, Windows Millenium Edition (ME) eller Windows 2000
>installeret på din computer som operativ system "

Du kunne jo kigge lidt på world onlines hjemme side. Der står det hele

--
Ole

Remove _NOSPAM_ form my e-mail

Fra : Paladin

Dato : 23-03-01 22:56

In article <KOqu6.544$yy6.12250@news.get2net.dk>, xebodia@softhome.net
says...
> WorldOnline kører med et tilbud som ser nogenlunde sådan her ud
>
> "Med en ADSL løsning med et USB modem:
>
> Er installation nem og hurtig - plug & play løsning
Ved ikke
> Har du ikke brug for netkort
Hvis du vil sætte flere PE'er til den samme forbindelse, så har du jo!!!
> Må du ikke tilslutte flere end en computer til opkoblingen
Sansynligvis ikke.
> Kan du ikke opsætte beskyttende filtre til at lukke portene i TCP/IP
> protocolen og man er derfor særlig udsat for hackere. Dog er det muligt at
> installere en software firewall
Hvad med Zone alarm, som er gratis, og som kan stoppe alle reqests, som
kommer ude fra, og lade "dine egne" fortsætte ud på nettet
> Skal din computer have et USB stik
Ja hvis du har brug for det
> Skal du have Windows 98, Windows Millenium Edition (ME) eller Windows 2000
> installeret på din computer som operativ system "
Ja hvis du skal bruge din computer

--
Åhh hvor har jeg det GODT

Fra : xebodia

Dato : 24-03-01 10:30

"Paladin" <paladin@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med Zone alarm, som er gratis, og som kan stoppe alle reqests, som
> kommer ude fra, og lade "dine egne" fortsætte ud på nettet

Det kan måske godt være jeg har fået forklaret mig lidt forkert (kan jeg se
på svarene) , det eneste jeg ville vide var om WorldOnline havde mulighed
for at se om der var mere end en computer tilsluttet ( det andet tog jeg
bare med for at vise hvilket produkt det handlede om)

mvh
Xebo