Jøtulette
Fra : Kasper Thor Larsen

Dato : 12-04-03 23:04

Hej.

Erfaringer søges med en Jøtulette. Den lille brændeovn fra Norske Jøtul. Jeg
har en sådan i mit hus, men grundet stor ombygning har jeg ikke prøvet den.
Er den værd at beholde eller skal jeg satse på en nyere DS mærket ovn (og
dermed mindre spildplads?) Jeg vil gerne vide det nu for nu er det ingen sag
at flytte skorstenen. Det er det om 4 mdr. og så er det surt at stå med en
ovn der ikke er noget værd.
Ovnen er idag i fin stand og med alle sten intakte.

--
Kasper Thor

Remove DELETESPAMFILTER from my email-address if you want to reach me!

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 13-04-03 21:53

Hej!

Jeg har i flere år fyret i Jøtul ovn en lille model i køkkenet, den virker
fremragende er let at bruge og er økonomisk, jeg har også en noget stører
Morsø i stuen, men den lille Jøtul er ok.

Tommy

"Kasper Thor Larsen" <k2r@larsenDELETETHISSPAMFILTER.dk> skrev i en
meddelelse news:b7a1i7$88v$1@sunsite.dk...