/
Forside
/
Teknologi
/
Udvikling
/
C/C++
/
Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
*
Kodeord
*
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
C/C++
#
Navn
Point
1
BertelBra..
2425
2
pmbruun
695
3
Master_of..
501
4
jdjespers..
500
5
kyllekylle
500
6
Bech_bb
500
7
scootergr..
300
8
gibson
300
9
molokyle
287
10
strarup
270
Om texture størrelser med OpenGL
Fra :
Klaus Petersen
Dato :
13-04-03 13:37
Hej NG.
Jeg er i gang med at researche lidt på textures i OpenGL, da mit program
gerne skulle være rimeligt fleksibelt mht. hardwaren.
Textures er een af faldgruberne, når man skal have det til at virke på lidt
ældre grafikkort.
Jeg søger noget information om pixel størrelserne på textures.
Hvad er minimums grænsen i pixel størrelsen for en texture ?
Hvordan kan man runtime skaffe oplysninger om denne minimums grænse? Hvis
dette ikke kan lade sig gøre, hvad er i så fald en god fremgangsmåde?
Jeg har hørt at der skulle findes kort, der kun understøtter en bredde/højde
op til 256.
Ved nogen hvilke kort det drejer sig om?
Kan man finde ud af hvor meget hukommelse man har brugt på grafikkortet og
hvor meget der er tilbage?
mvh.
Klaus.
Jonas Meyer Rasmusse~ (
14-04-2003
)
Kommentar
Fra :
Jonas Meyer Rasmusse~
Dato :
14-04-03 13:56
Søg
Alle emner
Teknologi
Udvikling
C/C++
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177558
Tips :
31968
Nyheder :
719565
Indlæg :
6408924
Brugere :
218888
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2024 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.