Spil hakker...
Fra : Hjalte

Dato : 04-04-03 07:24

Hejsa...
Jeg spiller ikke så meget computer, men engang imellem sætter jeg mig
og spiller lidt mafia.
Men jeg kan simpelthen ikke forstå at det hakker så meget som det gør.

Min computer er ikke helt up-to-date men det er ikke meget galt;

Mobo: MSI (Mener det er et KT2 det hedder?)
CPU: Athlon XP 2200
GFX: MSI Geforce4 TI-4200 128 mb ram
RAM: PC-2700 256mb
HD: Seagate 80gb

OS: MS WIN XP

Det burde da være nok, ik'?

Men selv om jeg sætter spillet til at køre med de laveste
indstillinger i options hakker det stadig

Nogen der ved hvad man kan gøre?

Det skal lige siges, at jeg lukket alle andre programmer når jeg
spiller.

Håber i kan hjælpe.

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-04-03 09:16

"Hjalte" <isak@elefantcool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min computer er ikke helt up-to-date men det er ikke meget galt;
>
> Mobo: MSI (Mener det er et KT2 det hedder?)

Har du installeret 4i1 driveren fra www.viaarena.com? (Jeg er ikke sikker på
den skal bruges på dette bundkort. Det kan andre nok svare på)

Nyeste driver fra www.nvidia.com?

Opdateret windows?

Hvis du har, ville noget mere ram nok hjælpe. WinXP og Mafia sammen er en
rigtig ramsluger, men det burde kunne køre spilbart med 256.

> Håber i kan hjælpe.

Prøver...

- Martin

Fra : Martin Schultz

Dato : 04-04-03 09:33

On Fri, 04 Apr 2003 08:24:11 +0200, Hjalte <isak@elefantcool.dk>
wrote:

> [...]
>
>Min computer er ikke helt up-to-date men det er ikke meget galt;
>
>Mobo: MSI (Mener det er et KT2 det hedder?)

Har du installeret Nvidias egen driver til dit grafik kort?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : klander

Dato : 04-04-03 11:20

> [...]
> indstillinger i options hakker det stadig
>
> Nogen der ved hvad man kan gøre?
>
> Det skal lige siges, at jeg lukket alle andre programmer når jeg

Du skal nok have 256 mb ram mere
512 mb ram er efterhånden ved at være min krav til spil i dag
jeg startede lige Mafia op og sammen med XP bruger den 472 mb ram
så det er der dit problem ligger, og den hakker fordi den
skal hente hukommelse på din harddisk..

Mvh
Kurt

Fra : Klitgaard

Dato : 04-04-03 12:46

Nope, Mafia kører fint på min AMD1600@256 Mb ram med XP installeret.

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : Hjalte

Dato : 05-04-03 16:12

On Fri, 4 Apr 2003 12:20:04 +0200, "klander" <klander@pc.dk> wrote:

> [...]
>jeg startede lige Mafia op og sammen med XP bruger den 472 mb ram
>så det er der dit problem ligger, og den hakker fordi den

Hvordan måler du det?
Det kunne da være meget sjovt at prøve...

Fra : klander

Dato : 05-04-03 16:26

> Hvordan måler du det?
> Det kunne da være meget sjovt at prøve...

Hej
Jeg har en knap på mit tastetur der minimere alle programmer der køre
også spil, dvs. den går ud i windows igen, men spillet kører stadigvæk.
man kan ofte også bruge windows knap + tabolator knap.

Og så højreklikker du på proces linen / jobliste /faneblad yderevne.
Og du skal selvfølgelig have spillet til at køre i baggrunden...

Mvh
Kurt

Fra : MaRk

Dato : 04-04-03 13:03