Brugte Trusser ?
Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 03-04-03 18:25

Kære NG

Jeg "lider" af den fetish at jeg godt kan lide at dufte til brugte
trusser.

Jeg kan nemlig godt lide duften af det kvindelige køn og elsker derfor
også at slikke fisse .

Dog har jeg ikke haft det store held med at finde nogle piger der sælger
deres brugte trusser/sider der forhandler dem.

Den eneste side jeg har kunne finde indtil videre er www.minetrusser.dk.

Men håber da at der er nogle af jer der kan være behjælpelige med at
finde nogle flere sider.

Jeg har dog nogle "krav" til dem jeg ønsker at købe fra:

1:
Pigerne skal være maks 25 år gamle.

2:
Må gerne være mulighed for at kunne købe forskellige slags trusser (både
modeller og hvad der er blevet gjort i dem)

3:
Må også gerne sælge andre ting af sine (fx nøgen billeder).

De 2 sidste er ikke krav som sådan men bare egentlige ønsker.

Men som sagt håber da at der er nogle der kan være behjælpelige.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-04-03 19:46

On Thu, 03 Apr 2003 19:24:58 +0200, "Thunderbird[7100]"
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

> [...]
>
>Dog har jeg ikke haft det store held med at finde nogle piger der sælger
>deres brugte trusser/sider der forhandler dem.

prøv

1.) dk.opslag.perosneligt
2.) den blå avis
3 .)evt nogen af markeds grupperne ( ? )
4.) et bordel
5.) en god veninde - der så også kan ligge en standard der menes at
være rigemelig :)

mennu når vi er ved det så har jeg ladet mig fortælle at før i tiden
var det et brugt knep af karlen på gårdene kørte derres hals klud i
genem skridtet før de gik til bald da denne duft skulle ægge kvindens
erotiske drfter :- ) ? om det er sand - skal jeg ikke kunne sige - men
de fleste racere eller en del racer komunikere igenem dufte så hvorfor
ikke :) ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 03-04-03 22:07

On Thu, 03 Apr 2003 18:45:34 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>erotiske drfter :- ) ? om det er sand - skal jeg ikke kunne sige - men
>de fleste racere eller en del racer komunikere igenem dufte så hvorfor

Eller køb noget her:
http://www.kennys-ins.com/

Det virker faktisk

--

/Dan MOrtensen
Svar ikke pr. mail, da din mailserver vil blive blacklisted

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-04-03 23:58

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> erotiske drfter :- ) ? om det er sand - skal jeg ikke kunne sige - men
> de fleste racere eller en del racer komunikere igenem dufte så hvorfor

Der er ingen tvivl om at feromoner (som reelt ikke er dufte, men
luftbårne hormoner) virker på andre dyr. Om de også virker på os
mennesker, det er endnu usikkert, men jeg gætter på at de gør. Vi har
i hvert fald stadig et organ der kan opfange dem, og jeg har læst om
undersøgelser der tyder på at mænds svedlugt kan påvirke piger i en
eller anden grad.

Ang. skridtsved og andre -væsker, så vil jeg lige anbefale at man
nøjes med *frisk* sved. Det lugter faktisk ikke spor grimt, problemet
opstår kun når sved bliver spist af hudbakterier under anaerobe
forhold, deres bæ stinker nemlig heftigt. Så hvis der er nogen der vil
afprøve metoden, så tag et bad, vask skridtet grundigt (for meget sæbe
er sikkert en dum ide), og løb så nøgen rundt indtil du sveder meget.
Eller hvis det er irriterende at klokkeværket dingler rundt dernede,
så tag underhylere og short på og lav noget hårdt arbejde, og brug
sveden fra armhulerne. Så vidt jeg ved er den lige så go' som den fra
skridtet.

--
Peter Knutsen

Fra : Bo Warming

Dato : 04-04-03 06:15

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> wrote in message
> Der er ingen tvivl om at feromoner (som reelt ikke er dufte, men
> luftbårne hormoner) virker på andre dyr.

Hormoner er signalstoffer

Feromoner er signalstoffer

Dufte er signalstoffer, nu og da.

Hormoner virker ved at spredes gennem blodet til de organer der skal
påvirkes.

Feromonerpasserer ikke ind i blodbanen men påvirker lugtesans og dermed
hjerne som så evt sender hormoner ud.

Jeg mener det er lyrik at kalde feromoner for luftbårne hormoner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-04-03 13:26

On Fri, 04 Apr 2003 00:57:41 +0200, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

> [...]
>i hvert fald stadig et organ der kan opfange dem, og jeg har læst om
>undersøgelser der tyder på at mænds svedlugt kan påvirke piger i en

ved ustababil eller fraværende menstruasion - skulle det sætte gang i
det igen - jeg ved ikke om det er det sammen der gør sig gældene som
kvinder der bor sammen - often bløder samtidigt ?

> [...]
>forhold, deres bæ stinker nemlig heftigt. Så hvis der er nogen der vil
>afprøve metoden, så tag et bad, vask skridtet grundigt (for meget sæbe

jeg vil tro man skal tage et bad også gå i mellem 2 til 5 timer !

>og løb så nøgen rundt indtil du sveder meget.

Yes

> [...]
>så tag underhylere og short på og lav noget hårdt arbejde, og brug
>sveden fra armhulerne. Så vidt jeg ved er den lige så go' som den fra

egentligt sært der ikke er lidt mere forskning på det område ?
Mv
BMM

Fra : nusle

Dato : 04-04-03 22:45

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Peter.

> [...]
> eller anden grad.
>
> Ang. skridtsved og andre -væsker, så vil jeg lige anbefale at man

Min erfaring siger mig, at det virker bedre at onanere på
toilettet f.eks., og så tage lidt safter på som "parfume"
- alene den følelse man selv får ved at synes det er frækt
ændrer ens udstråling, når man f.eks. danser tæt med en
"fremmed fyr".

Men ellers er jeg enig - en fyr der dufter af frisk sved,
det er godt!

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 03-04-03 22:31

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev i en
meddelelse news:j7ro8vo4eegmh1inl6u930gdopbeqgep0l@4ax.com
> [...]
> trusser.
>
> Jeg kan nemlig godt lide duften af det kvindelige køn og elsker derfor

Satans osse, jeg har lige puttet min kones menses-prægede
trusser i vaskemaskinen, eller ku du købe dem for 450 kr. stk.
( Sloggy af kraftig kvali, fås ikke bedre )

MVH
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-03 21:18

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

| Satans osse, jeg har lige puttet min kones menses-prægede
| trusser i vaskemaskinen, eller ku du købe dem for 450 kr. stk.
| ( Sloggy af kraftig kvali, fås ikke bedre )

Tsktsk, så g-strenge til salg på "tlf6pigen" til 800,- pr. stk

Æd den (eller gør det helst ikke)

VH jakob

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-04-03 23:43

Thunderbird[7100] wrote:

> Jeg "lider" af den fetish at jeg godt kan lide at dufte til brugte
> trusser.

Det er da ganske harmløst.

> Jeg kan nemlig godt lide duften af det kvindelige køn og elsker derfor
> også at slikke fisse .

Pas på med at sige den slags offentligt, du risikerer at blive
oversvømmet med mails fra unge, smukke, sexhungrende piger!

> Dog har jeg ikke haft det store held med at finde nogle piger der sælger
> deres brugte trusser/sider der forhandler dem.

For nogle år siden faldt jeg over adskillige engelsksprogede websites,
med "piger" der solgte brugte trusser (ikke dermed sagt at *ingen* af
dem var piger - man skal aldrig være skråsikker med den slags).

[...]
> Jeg har dog nogle "krav" til dem jeg ønsker at købe fra:
>
> 1:
> Pigerne skal være maks 25 år gamle.

Jeg ret ret sikker på, at du får svært ved at finde et website, hvor
"pigen" tilstår at være ældre end 25. Ret beset bør det vel være
muligt at finde piger der rent faktisk lever op til alderskravet, især
studerende der ønsker at tjene lidt ekstra penge. Men ligesom alle
andre steder i prostitutionsbranchen, så lyver pigerne hæmningsløst.
Start med at købe et par trusser, og håb på at du rent faktisk får
dem. Ja det er noget lort mht. porto, men omvendt ville du bare føle
dig bankedum hvis du gav flere tusinde kroner til en person som viste
sig at være en svindler.

> Men som sagt håber da at der er nogle der kan være behjælpelige.

http://www.google.com

Søgeord? "used panties" er et godt sted at starte.

--
Peter Knutsen

Fra : Anita

Dato : 04-04-03 09:38

"Thunderbird[7100]" Skrev:

> Jeg "lider" af den fetish at jeg godt kan lide at dufte til brugte
> trusser.

Fred være med det

> Jeg kan nemlig godt lide duften af det kvindelige køn og elsker derfor
> også at slikke fisse .

Dejligt.

> Dog har jeg ikke haft det store held med at finde nogle piger der sælger
> deres brugte trusser/sider der forhandler dem.

Hvor meget vil du gi'? *hehe*

> 1:
> Pigerne skal være maks 25 år gamle.

Jowjow, jeg klarer den lige.

> 2:
> Må gerne være mulighed for at kunne købe forskellige slags trusser (både
> modeller og hvad der er blevet gjort i dem)

Sig frem

> 3:
> Må også gerne sælge andre ting af sine (fx nøgen billeder).

Arj, det tror jeg ikke du får held med - ikke her i hvert fald.

> Men som sagt håber da at der er nogle der kan være behjælpelige.

Tjo...har da forsøgt
Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-04-03 10:50

In news:3e8d4364$0$4383$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Anita
<anita@*slet*stofanet.dk> wrote:

> Hvor meget vil du gi'? *hehe*

Hvad med en byttehandel: Du får et par af mine fodboldshorts efter en
dejlig lang og svedig kamp og jeg får et par af dine trusser?

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 04-04-03 10:56

"Jens Bruun" skrev

> Hvad med en byttehandel: Du får et par af mine fodboldshorts efter en
> dejlig lang og svedig kamp og jeg får et par af dine trusser?

Arh, ellers tak. Ønsker du at tage livet af mig?

Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-04-03 12:35

Anita <anita@*slet*stofanet.dk> skrev:

> Arh, ellers tak. Ønsker du at tage livet af mig?

Ja, husk på scenen med "Lassie" fra Varme drenge/Porky's.

I øvrigt er det jo en meget ung Kim "Sex and the City" Cattrall, der spiller
Lassie.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Anita

Dato : 04-04-03 15:29

"Mark Thomas Gazel" skrev

> Ja, husk på scenen med "Lassie" fra Varme drenge/Porky's.

Øhm, der må jeg vist melde pas - den tror jeg ikke jeg har set.
/Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-03 13:35

Anita <anita@*slet*stofanet.dk> skrev:

Hej Anita

> Øhm, der må jeg vist melde pas - den tror jeg ikke jeg har set.

Det er en higschool komedie. Kort fortalt lokker en af trænerne en anden
træner til at finde ud af, hvorfor den omtalte kvinde bliver kaldt Lassie.
Han får at vide, at han bare skal tage hende ind i herrernes omklædningsrum.
Det gør han så og da hun kommer ind i dette mandehørmende lokale bliver hun
fuldstændig overdrevet liderlig og suger duftene i sig, hvorefter hun kræver
sex her og NU!

Mens de går til den begynder hun at hyle MEGET højt som en hund, der
udsættes for tortur, deraf hendes kælenavn, og det kan høres på hele skolen.
Stor spas. Gutterne ude i gymnastiksalen er så flade af grin, at de bliver
ret dårlige til at spille basketball.

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 05-04-03 16:37

On Sat, 5 Apr 2003 14:35:26 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Stor spas. Gutterne ude i gymnastiksalen er så flade af grin, at de bliver

Har den ikke været sendt i TV et par gange?. For jeg synes at mindes at
have set om ikke andet så bare den scene
Flemming Jacobsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-04-03 16:59

Thunderbird[7100] <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev:

> Har den ikke været sendt i TV et par gange?. For jeg synes at mindes
> at have set om ikke andet så bare den scene

Der var Varme Drenge weekend på Zulu for nyligt, tror jeg.

Mark

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 04-04-03 11:00

>Hvor meget vil du gi'? *hehe*

Mener du det seriøst ?, hvis det er så, hvad pris regner du så med
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 04-04-03 15:33

"Thunderbird[7100]" skrev

> Mener du det seriøst ?, hvis det er så, hvad pris regner du så med

Måske lidt seriøst, ved det sørme ikke helt.
Vil overveje det nærmere, når jeg ved hvad det er værd.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 04-04-03 15:32

On Fri, 4 Apr 2003 16:33:06 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Thunderbird[7100]" skrev

>Måske lidt seriøst, ved det sørme ikke helt.
>Vil overveje det nærmere, når jeg ved hvad det er værd.

Dvs at du vil have at jeg skal komme med et udspil eller ?
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 07-04-03 19:05

?
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-04-03 16:32

Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Dvs at du vil have at jeg skal komme med et udspil eller ?

Sker der noget eller ?
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 16:52

"Thunderbird[7100]" skrev:

> Sker der noget eller ?

Tænkte det samme...
Synes det lå rimeligt tydeligt i "Vil overveje det nærmere, når jeg ved hvad
det er værd" at du skulle komme med et udspil, hvorefter jeg ville overveje.

Venligst Anita

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-04-03 17:24

On Sun, 13 Apr 2003 17:52:26 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>Tænkte det samme...
>Synes det lå rimeligt tydeligt i "Vil overveje det nærmere, når jeg ved hvad
>det er værd" at du skulle komme med et udspil, hvorefter jeg ville overveje.

Tja da jeg kan få tilsvarende "tjenester" på nettet til 175 kr, så vil
mit bud ligge deromkring.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 18:28

"Thunderbird[7100]" skrev
> Tja da jeg kan få tilsvarende "tjenester" på nettet til 175 kr, så vil
> mit bud ligge deromkring.

Oki, så skal du nok gå efter dem, istedet

Venligst Anita

oO(Det må være nogle billige trusser de har, de piger?!)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-04-03 18:30

On Sun, 13 Apr 2003 19:28:07 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Thunderbird[7100]" skrev
>
>Oki, så skal du nok gå efter dem, istedet

Det er så også kun 1 sted jeg har fundet dem til dem pris. Andre steder
ligger de omkring 300-500 kr pr stk.

>oO(Det må være nogle billige trusser de har, de piger?!)

Det skal jeg så ikke udtale mig om
Flemming Jacobsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-03 19:01

In news:3e999d49$0$4381$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Anita
<anita@*slet*stofanet.dk> wrote:

> oO(Det må være nogle billige trusser de har, de piger?!)

Og du er meget dyrere?

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 19:41

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev

> Og du er meget dyrere?

Mine trusser er i hvert fald...

/Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 20:09

On Sun, 13 Apr 2003 20:00:46 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Og du er meget dyrere?

ahh den var plat Jens !
du skal altså lære og skælne imellem klæder og folk , er det
så svært ?

bedste hilnser
Bo MM

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-03 20:46

In news:78d866bdbabe1b622c4d92f7e5973307@news.teranews.com, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> ahh den var plat Jens !

Den var ikke ment som en plat bemærkning.

> du skal altså lære og skælne imellem klæder og folk , er det
> så svært ?

Øh ja, når de begge sælges i forbindelse med sex, så har jeg svært ved at
skelne. Hvorfor skelner du, Bo? Tror du, Thunderbird [7100] skelner? Jeg
ved, Anita tilsyneladende skelner, men sådan er vi jo så forskellige.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 22:26

On Sun, 13 Apr 2003 21:46:21 +0200, "Jens Bruun"

>Den var ikke ment som en plat bemærkning.

Nå jamen jeg synes du gik mere efter bold ind *mand* !

>Øh ja, når de begge sælges i forbindelse med sex, så har jeg svært ved at
>skelne. Hvorfor skelner du, Bo?

fordi der er da forskel på om man sælger sin krop eller sit tøj uagtet
hwa formålet må være så er tøj et da en adskildt del fra en selv.
på samme måde som hvis man tager en spiller til en porno film eller
billed for den sags skyld.... hvis man ikke er i fysisk kontakt eller
telefonisk for den sags skyld og begivenhederne sker uafhængigt af
hinanden så - har jeg svært ved at se samenhænget .... dyne larsen er
jo heller ikke indvoldveret i de børn der bliver undfanget i
angiveligt en del af de senge han sælger

> Tror du, Thunderbird [7100] skelner? Jeg
>ved, Anita tilsyneladende skelner, men sådan er vi jo så forskellige.

jow men ok jeg er selvfølig fra Jylland - men når tingene ikke fysisk
kommer hianden ved så ....har de heller ikke direkte noget med hianden
at gøre - vil jeg mene.

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 06:27

Jens Bruun wrote:

> [...]
> ved at skelne. Hvorfor skelner du, Bo? Tror du, Thunderbird [7100]
> skelner? Jeg ved, Anita tilsyneladende skelner, men sådan er vi jo så

Og jeg skeler *GGG*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 20:19

wrote:

>"Thunderbird[7100]" skrev
>
>Oki, så skal du nok gå efter dem, istedet
>
>Venligst Anita
>
>oO(Det må være nogle billige trusser de har, de piger?!)

lad os lige få en lille detalier på plads - nu er jeg jo fra Jylland
og det er du jo også .....eo ipso
kvinder går i = trusser
mænd i = underhyller eller underbukser

men dem jeg går i er for det meste sådan nogen boxer shorst fra netto
de koster 29½ og så har jeg et lager af nogen jeg tror de heder jbc
som jeg fik billigt igenem en der kunne skaffe dem engrons og de er
fane også go e d har hold siden 1997 og har ad overlevet mindst 100
vask ..... men .....det er sgu da ikke mensekeligt muligt med rationel
bevæg grund at købe undertøj til den nedre del der koster mere ind en
50 kr - ja ja der er sikkert noget pikant i latex og læder det er
selvfølig dyre men ???

Mv.
Bo M Mogesen

Fra : Jannie og Jens

Dato : 13-04-03 21:58

> [...]
> bevæg grund at købe undertøj til den nedre del der koster mere ind en
> 50 kr - ja ja der er sikkert noget pikant i latex og læder det er

Gud hvor har du da ret, og så får man ikke engang ret meget stof til den
pris.

Jens

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 22:12

"Jannie og Jens" skrev

> det er sgu da ikke mensekeligt muligt med rationel
> >
> Gud hvor har du da ret, og så får man ikke engang ret meget stof til den
> pris.

Nej, faktisk er det som om mængden af stof er omvendt proportional med
prisen, desværre.

/Anita

Fra : nusle

Dato : 13-04-03 22:21

"Jannie og Jens" <jannieogjens@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bo og Jens.

> det er sgu da ikke mensekeligt muligt med rationel
> >
> Gud hvor har du da ret, og så får man ikke engang ret meget stof til den
> pris.

Altså BH'erne jeg køber koster mellem 500 og 800 kr.
og g-strenge der matcher koster så et sted mellem
200 og 400 kr.

Så det er såmænd ikke så svært endda - og nogle gange
er det rart at BH og "trusse" matcher

Nå, ja - og en ordentlig BH til mig, fås ikke billigere.

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 23:03

On Sun, 13 Apr 2003 23:20:47 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hej Bo og Jens.

>Altså BH'erne jeg køber koster mellem 500 og 800 kr.
>og g-strenge der matcher koster så et sted mellem

jamen det er da den rene galskab !!!

>Så det er såmænd ikke så svært endda - og nogle gange
>er det rart at BH og "trusse" matcher

Nu tror jeg ikke hun tænker over det så har freY engang købt en BH til
500 der var sat ned fra 800 men det tror jeg nu ikke hun har gjort
siden ...... men hun har godt nok været på skrælle sæks shopping
for en 10-12000 kr
så jeg skulle måske se en bon :)

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 06:32

nusle wrote:

> Nå, ja - og en ordentlig BH til mig, fås ikke billigere.

Jeg har en niece, der syer sofahynder til havemøbler,
sådan en hynde koster kun 76.99 i bilka, vil du have en
aftale? *GGG*

MVH
Henning

Ps. du vil i hvert fald få en i et mønstret stof, der er
helt unikt *GGG*

Fra : Chokmah

Dato : 15-04-03 07:45

On Mon, 14 Apr 2003 07:31:45 +0200, "Henning" <h2m nospam@mail.dk>
wrote:

>Jeg har en niece, der syer sofahynder til havemøbler,
>sådan en hynde koster kun 76.99 i bilka, vil du have en
>aftale? *GGG*

ja jeg havde den Yberlige i xforhør i går - om hendes trusse pris 16
kr fra en rode kasse alt skal væk !!!

og der var efter signe fantastisk gode at gå i !!!!

Fra : nusle

Dato : 15-04-03 12:21

"Chokmah" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej.

> ja jeg havde den Yberlige i xforhør i går - om hendes trusse pris 16
> kr fra en rode kasse alt skal væk !!!
>
> og der var efter signe fantastisk gode at gå i !!!!

Ja, der ville jeg betakke mig - mine billigste koster omkring
50,- kr. for et par - og deres kvalitet er helt klart en anden
end de dyre. Nogle ting skal bare sidder ordentlig, og da
især så tæt på kroppen

Måske din Yberlige og jeg ikke har lige let ved at kunne
passe f.eks. "one-size" trusser eller lignende der oftest
sælges billigt/på tilbud *S*

mange hilsner
nusle

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-04-03 13:19

On Tue, 15 Apr 2003 13:21:21 +0200, "nusle" <nusle@mail.dk> wrote:

> [...]
>50,- kr. for et par - og deres kvalitet er helt klart en anden
>end de dyre. Nogle ting skal bare sidder ordentlig, og da

nej du skal bare finde den rigtige rode kasse ... :)

>Måske din Yberlige og jeg ikke har lige let ved at kunne
>passe f.eks. "one-size" trusser eller lignende der oftest
>sælges billigt/på tilbud *S*

jamen det er ikk enoget problem kan jeg nævne fra mit senge betræk !
det er simpelthænd umuligt at få et der lige passer til de1½ person
seng som jeg har fået så de 2 ud af 3 jeg har de skal lige skæres over
også syes sammen med et af de game så jeg er kørene igen !

det sammen kan man garentere gøre med trusser :)
Mv.
Bo

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 15-04-03 22:30

> [...]
>seng som jeg har fået så de 2 ud af 3 jeg har de skal lige skæres over
>også syes sammen med et af de game så jeg er kørene igen !

Har jeg så ikke haft problemer med at finde da jeg havde en 1½ mands
seng.
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-04-03 22:07

On Sun, 13 Apr 2003 19:19:17 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>bevæg grund at købe undertøj til den nedre del der koster mere ind en
>50 kr - ja ja der er sikkert noget pikant i latex og læder det er

Tjo et par gode satin boksershorts koster ca 150 kr pr stk så .
Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 22:54

On Sun, 13 Apr 2003 23:06:48 +0200, "Thunderbird[7100]"
<praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> wrote:

>Tjo et par gode satin boksershorts koster ca 150 kr pr stk så .

jeg formoder det er i foretningen - ? - ?
men vhis man ser lidt praktisk på det kan man så mærke forskel på det
også alm bomuld ???
de steder hvor jeg har erfaret der går ged i den er når man køber
sådan nogen hvor man ikke kan *ånde* i - jeg tror det er poliester
eller sådan noget .....3 par for 19½ i priama :)

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 13-04-03 23:36

On Sun, 13 Apr 2003 21:53:59 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

> [...]
>sådan nogen hvor man ikke kan *ånde* i - jeg tror det er poliester
>eller sådan noget .....3 par for 19½ i priama :)

Det eneste jeg vil gå i af den salgs "undertøj er enten alm underbukser
eller satin boksershorts. Gider ikke tights, de er bare for ulækre.
Flemming Jacobsen

Fra : Anita

Dato : 13-04-03 22:20

"Bo M Mogensen" skrev

> [...]
> som jeg fik billigt igenem en der kunne skaffe dem engrons og de er
> fane også go e d har hold siden 1997 og har ad overlevet mindst 100

Sikkert JBS du tænker på. De koster rundt regnet 150 kr. Og jeps, de er
kvali.

> [...]
> bevæg grund at købe undertøj til den nedre del der koster mere ind en
> 50 kr - ja ja der er sikkert noget pikant i latex og læder det er

Man får jo hvad man betaler for. Dine billige fra Netto holder sikkert
heller ikke så længe som JBS'erne?

På samme måde får man noget undertøj til piger, der er mere kvali og ikke
mindst mere lækkert, hvis man ofrer lidt mere. Men det er jo alt sammen en
smagssag.

Jeg tænkte bare at selvom disse førnævnte piger ofrer en 50'er på trusserne,
så er det sørme ikke meget de får for deres besvær, når porto og det hele er
betalt. Det er i hvert fald en ret dårlig timeløn, hvis trusserne skal være
båret i et døgn

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-04-03 23:00

On Sun, 13 Apr 2003 23:19:54 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" skrev

>Sikkert JBS du tænker på. De koster rundt regnet 150 kr. Og jeps, de er
>kvali.

det var det nemlig..... jeg sgu også jeg ga en 50 pr - par ....Nå men
det ku sgu da være jeg skulle hamster nogen flere imens kontakten er
varm jeg for også en dræber deoderant der nede aramis tror jeg den
heder - den skulle også koste en bonde går ... jeg for den for 75 kr
og der er en ordenligt dunk også kan man ikke svede i 24 timer efter
der !

>Man får jo hvad man betaler for. Dine billige fra Netto holder sikkert
>heller ikke så længe som JBS'erne?

lad mig se ... *classic compfort* str L ( er det et mærke ? )

>På samme måde får man noget undertøj til piger, der er mere kvali og ikke
>mindst mere lækkert, hvis man ofrer lidt mere. Men det er jo alt sammen en
>smagssag.

jamen hvis det er rat at have på så danner det da menning men hvis det
skal have apeal så er og bliver det nu pæneste når det er taget af !

> [...]
>betalt. Det er i hvert fald en ret dårlig timeløn, hvis trusserne skal være

ahh jeg har lige været I thy .... der så jeg da nogen til 29½ i
Brugsen ... ja de var så pink jeg ved ikke om det var derfor de var
sat ned ( ? ) men jeg tror nu ikke de kostede mere !

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Anita

Dato : 15-04-03 16:04

"Bo M Mogensen" skrev

> [...]
> heder - den skulle også koste en bonde går ... jeg for den for 75 kr
> og der er en ordenligt dunk også kan man ikke svede i 24 timer efter

Lyder som en tilpas skummel kontakt til at gøre en god handel

> lad mig se ... *classic compfort* str L ( er det et mærke ? )

*G* Aner det ikke... handler sjældent i Netto, og når jeg gør er det bestemt
ikke undertøj jeg kigger efter.

> jamen hvis det er rat at have på så danner det da menning men hvis det
> skal have apeal så er og bliver det nu pæneste når det er taget af !

Det var pænt sagt *S*

> ahh jeg har lige været I thy .... der så jeg da nogen til 29½ i
> Brugsen ... ja de var så pink jeg ved ikke om det var derfor de var
> sat ned ( ? ) men jeg tror nu ikke de kostede mere !

Tja... jeg gad i hvert fald ikke det besvær for at score en hundredelap.

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-04-03 16:22

On Tue, 15 Apr 2003 17:03:53 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>*G* Aner det ikke... handler sjældent i Netto, og når jeg gør er det bestemt
>ikke undertøj jeg kigger efter.

Nå det er ellers inn her over på djævele øen ALLE handler i netto -
selv de rige er fede hvis man ser dem med et par gule poser ... men ok
det er jo Københavner - de er satme ved at drive mig ud i den stille
sindsyge vi har hånværker der skal ha sat et telt på med krise hjælp
da de for stress af de ikke kan finde ud af om de skal stå med venstre
eller højre tommelfinger oppe i røwen i arbejdes tiden ... dte e
rfanme de mest klynke og uduelige mennekser på planeten Ohh...

>Det var pænt sagt *S*

Gud jeg prøvede ikke en gang at være flink - men det mener jeg da -
når jeg ser under tøj på en kvinde så tænker jeg da ikke på hvirdan
det ser ud men er da yderst betaget af hvordan det ville være der hvis
det var væk ---- jeg elsker jo trods alt en skabs ekshibionist ;)

>Tja... jeg gad i hvert fald ikke det besvær for at score en hundredelap.

Nå men hvis man nu afligevel er der elller som freYa gør fyld en sæk
fra en rode kasse - selv om hun vist som jeg læser søs har en røw der
passer ned i en standard :)?
jeg synes nu ellers den er unik go !

Mv.
Bo

Fra : Anita

Dato : 15-04-03 16:42

"Bo M Mogensen" skrev

> Nå det er ellers inn her over på djævele øen ALLE handler i netto -

Hehe - nu er jeg vist heller ikke kendt for at være "in"...

> [...]
> når jeg ser under tøj på en kvinde så tænker jeg da ikke på hvirdan
> det ser ud men er da yderst betaget af hvordan det ville være der hvis

Herligt, herligt

> Nå men hvis man nu afligevel er der elller som freYa gør fyld en sæk
> fra en rode kasse - selv om hun vist som jeg læser søs har en røw der
> passer ned i en standard :)?
> jeg synes nu ellers den er unik go !

Klart du gør - du ku' da oss' lige vove på andet

Venligst Anita - der tænker "tænkte det nok" *SS*

Fra : Tomas O.

Dato : 16-04-03 11:49

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> lad os lige få en lille detalier på plads - nu er jeg jo fra Jylland
> og det er du jo også .....eo ipso
> kvinder går i = trusser
> mænd i = underhyller eller underbukser

Nej vi gør ikke.. jeg går i boxershorts... kropsnære ikke de løse.

Underbusker.. argh. jockey med gylp måske? Er det sexet? LOL

Tomas

Fra : Niels Henriksen

Dato : 16-04-03 12:24

Tomas O. <tfo@gmx.net> har skrevet:

> Nej vi gør ikke.. jeg går i boxershorts... kropsnære ikke de løse.
>
> Underbusker.. argh. jockey med gylp måske? Er det sexet? LOL

Jeg skiftede selv til boxershorts og kan aldrig drømme om at gå i de små
underbukser mere....

--
Nies

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 16-04-03 12:59

On Wed, 16 Apr 2003 13:23:48 +0200, "Niels Henriksen" <news@biggs.dk>
wrote:

>Tomas O. <tfo@gmx.net> har skrevet:

>Jeg skiftede selv til boxershorts og kan aldrig drømme om at gå i de små
>underbukser mere....

Går i de "små" underbukser" normalt og går så i mine "løse" satinoxer
shorts når jeg enten vil slappe seriøst af, vil forkæle mig selv eller
"forkæle" hvad end kæreste jeg nu har *S*.
Flemming Jacobsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-03 13:06

wrote:

>Tomas O. <tfo@gmx.net> har skrevet:

>Jeg skiftede selv til boxershorts og kan aldrig drømme om at gå i de små
>underbukser mere....

same her bokser short det er vejen frem !!!!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-04-03 13:05

On Wed, 16 Apr 2003 10:49:18 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

>Nej vi gør ikke.. jeg går i boxershorts... kropsnære ikke de løse.

JAMEN du er heller ikke fra Jylland :)

Fra : Tomas O.

Dato : 17-04-03 14:36

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in
SNIP

> JAMEN du er heller ikke fra Jylland :)

Nåå nej LOL

Tomas

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-04-03 14:48

On Thu, 17 Apr 2003 13:35:53 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in
>SNIP

>Nåå nej LOL

Hæ hæ det er jo det :)
du er oprindeligt fra ungarn ikke ??

Mv.
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 19-04-03 09:19

> Hæ hæ det er jo det :)
> du er oprindeligt fra ungarn ikke ??

Jeg ved ikke hvad ungarske mænd går med.. kun hvad jeg går med

Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-03 13:35

In news:3e8d972f$0$4343$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Anita
<anita@*slet*stofanet.dk> wrote:

> Vil overveje det nærmere, når jeg ved hvad det er værd.

Så du overvejer seriøst at tage penge for dine brugte trusser? Tja, hvorfor
ikke. Det er jo et ældgammelt erhverv, der har været praktiseret af mange
kvinder op igennem historien.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-03 14:44

On Sat, 5 Apr 2003 14:34:35 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>ikke. Det er jo et ældgammelt erhverv, der har været praktiseret af mange

Nahh der er sgu en grads forskel på at sælge et par trusser også tage
penge for at lade en herre komme op i det heligste af det heligste :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-03 19:00

In news:0d7e306cfb425b881900c28f677a0ced@news.teranews.com, Bo M
Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote:

> Nahh der er sgu en grads forskel på at sælge et par trusser også tage
> penge for at lade en herre komme op i det heligste af det heligste :)

Og hvor er så forskellen? At tage penge for seksuelle ydelser kommer vel ud
på et, ligemeget hvilke ydelser, det drejer sig om? Det gør det i hvertfald
i min bog.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-04-03 19:12

On Sat, 5 Apr 2003 19:59:40 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>på et, ligemeget hvilke ydelser, det drejer sig om? Det gør det i hvertfald

Nahh lad os nu lige tage fat i noget håndgribeligt , dte ved jeg du
sætter pris på :)

der er forskel på om en forbryder hugger din kærstes undrtøj på
vaskeriet og sætter sig et sted hænd og tager en spiller til det ind
hvis han i stedet reelt voldtager hende !

da menneskte og beklædninge uvilkårligt må betragtes som 2 meget
forskelige og på ingen måde identiske størelser , Ikke sant?

Mv.
Bo Mogensen

Fra : Anita

Dato : 05-04-03 19:56

> [...]
ud
> på et, ligemeget hvilke ydelser, det drejer sig om? Det gør det i

Så vidt jeg husker er du en af dem, der tidligere har udtrykt, at vi kvinder
bruger sex som en handelsvare, uanset om vi vil indrømme det eller ej. Så
jeg kan da ikke forstå hvorfor netop _du_ er så overrasket...

Ja, jeg kunne da overveje det (dermed ikke sagt at jeg vil gøre det) - der
er intet i den handling, der ville overskride mine grænser, i modsætning til
det du hentyder til. Desuden har jeg svært ved at se det som en seksuel
ydelse at putte sit vasketøj i en kuvert. Det er muligt det betragtes
således af en eventuel modtager - men ikke af jeg.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-04-03 22:35

In news:3e8f2616$0$4358$ba624c82@nntp03.dk.telia.net, Anita
<anita@*slet*stofanet.dk> wrote:

> Så vidt jeg husker er du en af dem, der tidligere har udtrykt, at vi
> kvinder bruger sex som en handelsvare, uanset om vi vil indrømme det
> eller ej.

Hvor har jeg dog givet udtryk for det? Jeg kan se, at _du_ bruger sex som
handelsvare, men derfra og så til at påstå, at alle kvinder gør, er der da
noget af et spring. Jeg kender f.eks. rigtig mange kvinder, der ikke kunne
drømme om at sælge deres brugte trusser til trængende mænd.

> Så jeg kan da ikke forstå hvorfor netop _du_ er så
> overrasket...

Skulle jeg være overrasket? Ikke det mindste.

> Ja, jeg kunne da overveje det (dermed ikke sagt at jeg vil gøre det)
> - der er intet i den handling, der ville overskride mine grænser, i
> modsætning til det du hentyder til.

Hvad snakker du dog om? Har du besluttet, at du bare ikke _vil_ læse, hvad
jeg rent faktisk skriver, så du selv kan gætte dig frem til, hvad du tror,
jeg skriver? Jeg har da på intet tidspunkt givet udtryk for, at jeg troede,
at du fandt det grænseoverskridende at tage penge for seksuelle ydelser. Jeg
finder det ikke engang selv grænseoverskridende. Herregud, Anita, vi bruger
jo alle sammen de midler, vi magter.

> Desuden har jeg svært ved at se
> det som en seksuel ydelse at putte sit vasketøj i en kuvert. Det er
> muligt det betragtes således af en eventuel modtager - men ikke af
> jeg.

Jamen så er der jo ingen problemer, vel? Du er hermed placeret i samme
kategori som Trine Michelsen (du ved, hende den rigtig kloge bimbo, der
lever at vise sin nøgne krop - med dejligt kunstige patter - frem), der
ligesom dig tilsyneladende ikke kan forstå, at mænd kan finde på at opfatte
hendes ydelser som seksuelle. Du føler måske også afsky ved tanken om, at en
mand sidder med pikken i hånden, mens han lugter til dine brugte trusser?
Jaja, men penge lugter som bekendt ikke.

--
-Jens B.

Fra : ml

Dato : 05-04-03 23:43

> [...]
> mand sidder med pikken i hånden, mens han lugter til dine brugte trusser?
> Jaja, men penge lugter som bekendt ikke.

Hvad er det egentlig du vil sige?

Er du ikke glad for at kvinder kan sælge sig til mænd? At det er en sag
imellem de to og ingen andre?
--
ml

Fra : Anita

Dato : 06-04-03 10:44

"Jens Bruun" skrev

> Hvor har jeg dog givet udtryk for det?

Jeg skrev "SÅ VIDT JEG HUSKER" beklager da dybt hvis jeg husker fejl.

> Jeg kan se, at _du_ bruger sex som
> handelsvare,

Ja _du_ kan se det. Jeg ser helt anderledes på det.

> men derfra og så til at påstå, at alle kvinder gør, er der da
> noget af et spring. Jeg kender f.eks. rigtig mange kvinder, der ikke kunne
> drømme om at sælge deres brugte trusser til trængende mænd.

Tja, og jeg er sgu nok også en af dem. Ikke en af dem du kender, men en der
ikke vil gøre det.

> Herregud, Anita, vi bruger
> jo alle sammen de midler, vi magter.

Hvorfor så nedlandende? Er det det middel du magter?

> Jamen så er der jo ingen problemer, vel? Du er hermed placeret i samme
> kategori som Trine Michelsen

Jeg takker erbødigst. Du er hermed placeret i samme kategori som alle andre
fordomsfulde og nedladende mænd jeg kender.

> Du føler måske også afsky ved tanken om, at en
> mand sidder med pikken i hånden, mens han lugter til dine brugte trusser?

Nej det føler jeg da ikke, hvorfor skulle jeg dog det?

> Jaja, men penge lugter som bekendt ikke.

Næh, de er gode at ha'... så får man nemlig flere muligheder her i livet.
/Anita

Fra : Andropov

Dato : 06-04-03 16:53

> Jeg takker erbødigst. Du er hermed placeret i samme kategori som alle andre
> fordomsfulde og nedladende mænd jeg kender.

Jeg ville nok også sælge mine brugte underhylere til kvinder hvis der
var nogen der ville købe dem. Men det tvivler jeg stærkt på :)
Kvinder har vel lov til at gøre hvad de vil i dag ligesom som vi mænd.
Vi lever jo ikke i 30'erne eller 50'erne for den sags skyld.