Anal Sex
Fra : Freddy Pedersen

Dato : 03-04-03 11:37

Min kone Har lige kneppet mig med en stor dildo
Kan kun anbefale andre mænd at prøve det
Hun gav mig bind for øjnene og sagde at nu var jeg i hendes magt ellers
ville hun ogsår binde mig
Håber hun gør det igen engang For det var skønt

--
Med venlig hilsen.
Den lykkelig.

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-04-03 12:40

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Min kone Har lige kneppet mig med en stor dildo

OK - fair nok... Jamen det lyder da spændende, må nu indrømme at jeg er mere
for at gøre det den anden vej, altså at jeg bruger dildo på hende, men det
er jo hver sin smag...

> Håber hun gør det igen engang For det var skønt

Jamen det vil jeg da også håbe for dig!
Tillykke med det, hvis man kan sige det!

/ Jonas

Fra : ff

Dato : 03-04-03 11:43

ja det er godt, det har vi også prøvet, hun har en dildo hun spenner på og
så må jeg ligge på knæ og blive bollet

Fra : ml

Dato : 03-04-03 17:00

"Freddy Pedersen" <fogsp@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> ville hun ogsår binde mig
> Håber hun gør det igen engang For det var skønt.

Godt for dig. Du er nok ikke så alene som du selv tror. Måske vil det være
med til at opbløde kønsrollerne? Det er ham der "får pik"? :)
--
ml

Fra : Peter Knutsen

Dato : 03-04-03 23:31

ml wrote:

> Godt for dig. Du er nok ikke så alene som du selv tror. Måske vil det være

Nej, det er rigtigt nok.

> med til at opbløde kønsrollerne? Det er ham der "får pik"? :)

Hvorfor vil du ha' kønsrollerne afskaffet? Piger er da netop
interessante fordi de er forskellige fra os mænd. Du er helt galt på
den. Jo mere de opfører sig som mænd (og de har allerede været godt i
gang, i den retning, i adskillige årtier) jo mindre interessante
bliver de.

--
Peter Knutsen

Fra : Anita

Dato : 04-04-03 09:31

"Peter Knutsen" skrev

> [...]
> den. Jo mere de opfører sig som mænd (og de har allerede været godt i
> gang, i den retning, i adskillige årtier) jo mindre interessante

Hvordan opfører mænd sig da?
Og hvordan gør kvinder?

Kunne det ikke være personligheder (den mere generelle sociale karakter) der
ændrer sig og ikke kønsrollerne? Faktisk tror jeg i høj grad kønsrollerne
består, men udvikler sig. De opløses eller forsvinder ikke.

Venligst Anita, der er glad for at ikke alle mænd finder
"ikke-specielt-feminine" kvinder uinteressante.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-04-03 21:09

[Peter Knutsen | Fri, 04 Apr 2003 00:31:05 +0200]

Det er engang imellem fascinerer mig med hvad du skriver - er at nogen
gange kan du skrive meterlange breve der er "halvinteressante", og andre
gange kan skrive en kort sætning der har brug for at blive gentaget:

Bingo!!!

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : nusle

Dato : 04-04-03 22:38

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Peter.

> Piger er da netop
> interessante fordi de er forskellige fra os mænd.

Mums!

Og enig

Det, der er så vidunderligt ved mænd, er jo også netop
at de er "mænd". Så forskellige og "mystiske" og
kropsligt anderledes.... Mmmmm... så meget at ud-
forske og "snage" i og lære om, og jeg bliver aldrig
mæt af det, træt af det eller "udlært" *sukker henført*

mange hilsner
nusle

Fra : ml

Dato : 06-04-03 00:04

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> wrote in message

> Hvorfor vil du ha' kønsrollerne afskaffet?

Opblødt, ikke afskaffet. Men jeg foreskriver ikke noget her. Jeg
leger lidt med tanken.

> [...]
> den. Jo mere de opfører sig som mænd (og de har allerede været godt i
> gang, i den retning, i adskillige årtier) jo mindre interessante

Men de bløde former bliver ved med at være der, og dem bliver vi nok ikke
træt af at lege med lige foreløbig. ;)
--
ml