Hul i handsker
Fra : lars thomsen

Dato : 07-04-03 08:03

Jeg har efterhånden en hel del venstre handsker med hul i fingeren.Er der
nogle der kender noget til om man kan "lappe" dem med et
eller andet?

MVH

Lars Thomsen

Fra : Allan Hansen

Dato : 07-04-03 09:28

Det er fordi du har en pillefinger ! Jeg kender godt problemet, ærgeligt det
ikke var din højre for så kunne vi måske have udvekslet handsker. Du kan
afhjælpe problemet med at "imprægnere" neoprenet på spidsen af fingeren med
aquasure på de nye handsker. Når hullet først er der kan du prøve at skære
det rent og forsøge at få dem limet sammen med neoprenlim og håbe at
fingeren stadig kan være i handsken. Alternativt kan du købe dine næste
handsker med kevlar belægning på finger og håndsflade.

Allan Hansen

lars thomsen <larsthomsen@oncable.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e9122a2$0$10416$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Nikolaj Østergaard J~

Dato : 08-04-03 10:47

Tja... der er vel en del brugte kevlar veste til salg om nogle uger......de
kan vel sys om

Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 07-04-03 20:51

hej Lars man kan bruge noget der hedder silkaflex det købes i et byggemarked
koster ca.100kr og der er til min.til 5 par handsker du skal fortynde det
med celilosefortynder og så bare smøre det på så kommer der et slidlag der
holder og er billigt i forhold til aquasure hilsen Henrik Olsen
ps. husk at smøre det på nye handsker også så holder de længere og husk
udsugning ellers bliver man mærkelig

Fra : lars thomsen

Dato : 09-04-03 19:19

Kan man også bruge det når der er hul?

Fra : HENRIK OLSEN

Dato : 10-04-03 17:11

ja men så holder det bare ikke så længe
god fornøjelse husk at smøre det på syningerne så går de ikke op
hilsen Henrik Olsen