Kørsel og kørselsbog..
Fra : Erik

Dato : 06-04-03 10:52

Sidder her med T&S, "På vej" s.12.Citat; "kører du i en bil på gule
plader,og har du selv fratrukket momsen da du købte bilen,behøver du dog
ikke at føre kørebog" . Jeg har købte en 2,8t varevogn og fratrukket momsen,
desuden er det (alle har vel prøvet det) hujende svært at ha´ travlt og føre
kørebog samtidig.. ( har to små lastbiler og en privat bil+ en mc ).
Mvh,
Erik.

Fra : Mogen$ Knud$en

Dato : 06-04-03 10:54

On Sun, 6 Apr 2003 11:52:19 +0200, "Erik" <apress@post3.tele.dk>
wrote:

> [...]
>desuden er det (alle har vel prøvet det) hujende svært at ha´ travlt og føre
>kørebog samtidig.. ( har to små lastbiler og en privat bil+ en mc ).

Da du ikke må benytte ovennævnte køretøj privat overhovedet (!), er
det jo intet problem :)

/Mogens