Teste for markørens position?
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 31-03-03 09:57

Så er jeg igang igen :)

Som en lille opfølger på Janus' spørgsmål om markørens position,
må jeg spørge om det er muligt at teste musens position og få den
spyttet ud i en <input> box? - jeg er ved at eksperimentere med
at åbne et vindue x,y pixels forskudt fra musens position.

- mvh
Esben Boye-Jacobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 31-03-03 10:45

Esben Boye-Jacobsen wrote:

> Som en lille opfølger på Janus' spørgsmål om markørens position,
> må jeg spørge om det er muligt at teste musens position og få den
> spyttet ud i en <input> box?

Ja, det er muligt - men ikke med standard-ECMAScript eller -DOM. Jeg kan
ikke lige huske metoden, så dér må andre hjælpe.