Hvor kan man leje hestetransport?
Fra : Aleks & Karina

Dato : 22-03-01 12:36

Jeg vil købe en hest , men vores bil er ikke stærk nok til at trække, da den
er en 1,0..

Findes det andre hvor jeg kan leje/låne hestetransport, eller bil + trailer.
jeg betaler selv benzin udgifter, det skal kunne skaffe indenfor 14 dage..

Har du sådan en eller ved du hvor man kan

Karina

Fra : DeBoss

Dato : 22-03-01 13:39

hej
der mangler lidt oplysninger omkring i hvilket område det skal ske, altså
transporten...??

Fra : Aleks & Karina

Dato : 22-03-01 13:43

leje skal forgå i københavn eller sjælland

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 22-03-01 14:15

In article <0rmu6.24936$44.1567362@news010.worldonline.dk>, Aleks & Karina wrote:
>leje skal forgå i københavn eller sjælland

mulighederne er

1. lej en bil + lej en trailer. En bil kan maaske lejes fra under 500, trailer
sikkert det samme.
2. Lej en lastbil (sikkert dyrt)
3. ring til en vognmand/hestetransportoer, og spoerg hvad det koster at faa
transporteret hesten.
4. spoerg dem du koeber den af om de kan levere den ??

Mine foraeldre har solgt hest til bayern og et sted i oestrig, og begge
gange koerte de den selv der ned, og holdt samtidig med ferie. (ja ja,
sjaelland er ikke saa stor, derfor vil saelger maaske endda selv goere
det.)

ion++

--

A picture always lies...

Fra : N/A

Dato : 23-03-01 07:50

Fra : Aleks & Karina

Dato : 23-03-01 07:50

Send bare...

"ULRIK MIKKELSEN" <lur@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Der findes mange hestetranspportfirmaer, og det er ihvertfald meget
> billegere end at leje bil og trailer, desuden er det forsikringsmæssige på
> plads ved at bruge en autoriseret. Jeg kender en der kører på
Nordsjælland,