PowerPoint XP
Fra : Nestor

Dato : 12-04-03 12:38

Hej Gruppe
Er der nogen der ved, hvordan jeg skal gemme en PPT, sådan at når man åbner
filen, så starter diasshowet automatisk op (uden at man kan redigere i
diasshowet)

På forhånd tak

Kenneth A

Fra : pre

Dato : 12-04-03 15:55

I min (gamle) PP står der i hjælpeteksterne noget om at en *.ppt
redigerer, skaber et slide show - ved hjælp af bl. a. en *.pot.
Resultatet skulle blive (gemmes som) en *.pps (PowerPointShow) som
vises.

Mit gæt er at der står noget lignende i dine tekster, men selvfølgelig
kan jeg ta´ fejl.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Nestor

Dato : 12-04-03 16:05

Ja, tusind tak. Man skulle bare gemme det som en .PPS fil

Kenneth

Fra : Jan Kronsell

Dato : 13-04-03 14:21

"Nestor" <Idontneed@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, tusind tak. Man skulle bare gemme det som en .PPS fil
>
> Kenneth
>

> "pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse

PPS filer starter diasshowet direkte, men man kan nu sagtens redegiere i
Dias. Start PP - åbn PPS filen. Lav dine rettelser. Gem igen.

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 13-04-03 23:07

Den 13 apr 2003 skrev Jan Kronsell i dk.edb.programpakker.ms-office:

> PPS filer starter diasshowet direkte, men man kan nu sagtens
> redegiere i Dias. Start PP - åbn PPS filen. Lav dine rettelser.
> Gem igen.

Eller gå i Stifinder og omdøb PPS filen til en PPT, og dobbeltklik på
den. På trods af forskelligt filtypenavn er filerne identiske.

LarsK