dlink 804
Fra : Anders Karkov

Dato : 12-04-03 11:45

hej

hvordan for man det til at virke sådan at man kan indtaste sin wan ip så man
kan komme ind på sin egen web server på lan, som det er lige nu skal jeg
indtaste lan ipen for at se serveren på lan

mvh Anders

Fra : Calle.

Dato : 12-04-03 12:06

Anders Karkov wrote:
> [...]
> så man kan komme ind på sin egen web server på lan, som det er lige
> nu skal jeg indtaste lan ipen for at se serveren på lan

Det er fordi, at dlink804 ikke tillader loopback. Men hvorfor vil du ud
af huset og ind igen, istedet for den direkte vej via lan
--
Calle

Fra : morten

Dato : 12-04-03 19:59

"Anders Karkov" <a-k-cSPAM@a-k-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan komme ind på sin egen web server på lan, som det er lige nu skal jeg
> indtaste lan ipen for at se serveren på lan

er de ikke lige meget om det er din lan ip du skriver. hvis det er fordi du
vil kunne skrive http://domain.dk kan du jo bare tilføje det i din host fil.

Morten