Midlertidige internetfiler
Fra : Poul Sten Hansen

Dato : 12-04-03 11:51

Hej NG

Jeg har Windows XP professionel og IE 6.0.

Af og til opstår følgende fejl:
Mapen Temporary Internet Files åbner af og til med indstillingen: Tillads
plads "0", selv om den er sat til f.eks. 10 MB. Dette bevirker, at borwseren
kører uendleigt langsomt.

Ved genstart starte den for det meste med korrekt indstilling.

Hvordan kan denne fejl undgås?

M.v.h
Poul Sten Hansen

Fra : Poul Sten Hansen

Dato : 14-04-03 15:58

"Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Jeg har Windows XP professionel og IE 6.0.
>
> Af og til opstår følgende fejl:
> Mappen Temporary Internet Files åbner med indstillingen: Tilladt
> plads "0", selv om den som standard er sat til f.eks.10 MB. Dette
bevirker, at browseren
> kører uendeligt langsomt.
>
> Ved genstart starte den for det meste med den korrekt standardindstilling.
>
> Hvordan kan denne fejl undgås?
>
> M.v.h
> Poul Sten Hansen

Er det en forkert NG, eller er der ikke nogen, der kan klare spørgsmålet?

M.v.h.
Poul Sten Hansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 14-04-03 16:52

On Mon, 14 Apr 2003 16:57:49 +0200, "Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk>
wrote:

>"Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk> skrev i en meddelelse

>bevirker, at browseren

>Er det en forkert NG

Nej

>eller er der ikke nogen, der kan klare spørgsmålet?

Jeg kan ikke med sikkerhed. IE's cache er en sær størrelse. Det, jeg
ville prøve:

Slette hele dynen manuelt, hele

"C:\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Temporary
Internet Files\Content.IE5"

og ikke mindst filen index.dat, der har det med at vokse ud over alle
bredder og lave rod i cache-administrationen. Du skal slå skjulte
filer og systemfiler til i visningen for at få dem at se, måske skal
du endda i dos (hvis fat32) eller total commander. Det er også
sandsynligt, at du skal i fejlsikret tilstand eller endda dos for at
få lov at slette dem. Dereftere genstarte, så gendannes det nødvendige
i jumfruelig tilstand.

Jeg har ikke haft dit problem, så jeg lover ikke, at det hjælper. Men
jeg har lang erfaring for, at det ikke laver ulykker.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Poul Sten Hansen

Dato : 14-04-03 18:29

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 14 Apr 2003 16:57:49 +0200, "Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk>
klip
klip
> [...]
>
> Jeg har ikke haft dit problem, så jeg lover ikke, at det hjælper. Men
> jeg har lang erfaring for, at det ikke laver ulykker.

Kære pl
Tak for hjælpen

Jeg kunne slette via stifinder. Fandt mappen "Content.IE5" under flere
forskellige brugernavne. Har slette dem alle sammen.
Cachen blev jomfrueligt sat til max (25 MB) da jeg genstartede. Jeg har nu
sat den til 10 MB.
Nu må tiden vise, om det har hjulpet.

M.v.h.
Poul Sten Hansen

NB: Jeg har ikke brugt NG før, så det var da en positiv oplevelse.

Fra : Leo.E

Dato : 14-04-03 20:11

"Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk> wrote in message news:<3e9acc66$0$52157$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Poul Sten Hansen" <psh@postha.dk> skrev i en meddelelse

> bevirker, at browseren
Prøv at gå i internetindstillinger - funktioner - avanceret -
og find: slet temporary osv, sæt flueben (hvis det mangler)
Hilsen: Leo