SMS sender på html.dk
Fra : Henrik Hansen

Dato : 12-04-03 02:52

Er der nogen ved om SMS sender scriptet er noget værd??? Har alle
operatører lagt det ned?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Frederik Ø.

Dato : 12-04-03 18:38

"Henrik Hansen" <hbhansen@adslhome.dk> wrote in message
> Er der nogen ved om SMS sender scriptet er noget værd??? Har alle
> operatører lagt det ned?

Pr. 1 januar 2002 indførte teleselskaberne det de kalder interconnect
afgiften.
Derefter koster det 20 øre for selskab#1 at sende en sms til selskab#2 osv.
Derfor har alle operatørene lukket for afsendelse af SMS via email (som er
hvad du gør med html.dk's script)

Mvh
Frederik Ø.

Fra : Jochke

Dato : 01-05-03 17:08

"Frederik Ø." <frederik@oesteraa.dk> wrote in message

> Derfor har alle operatørene lukket for afsendelse af SMS via email (som er
> hvad du gør med html.dk's script)

Forkert. Det virker stadig med Telia.

/Jochke

Fra : mcfritten

Dato : 12-04-03 10:06

Ja de fleste har lagt sig ned som du kalder det, men kan godt lade
sig gøre hvis du betaler dig fra det, men jeg har hørt lidt om at
det er dyrt