billeder i db?
Fra : sonny kristensen

Dato : 11-04-03 08:52

hvor dan kan jeg smide billeder i en MySQL db sådan at når at
bilederne bliver vist er de små og når man så klikker på dem
bliver de orginal størelse??? hvordan får jeg det lavet???

hvis i først vil fortælle mig hvordan jeg gør det med billederne
vil jeg blive glad, og derefter resten. senere regner jeg med at
lave et loginsystem så personen selv kan slette og uploade sine
billeder...

håber virkelig at i vil hjælpe mig

www.sonnyhk.tk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Petersen

Dato : 11-04-03 10:19

Hej

prøv at se på den første misc imagegallery

http://www.viewsource.dk/pop.asp?ident=asp

Der er sikkert noget du kan bruge....eller bare få nogle ider til hvordan..

henrik

Fra : sonny kristensen

Dato : 15-04-03 13:36

Henrik Petersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> http://www.viewsource.dk/pop.asp?ident=asp
>
> Der er sikkert noget du kan bruge....eller bare få nogle ider til hvordan..

ville helst hvis at det var i en MySQL db istedet for acces