Vedr. Studio.NET
Fra : Ole John Hansen

Dato : 22-03-01 08:20

Hej NG!

Er der nogen her i gruppen der har haft problemer med at indstallere Visual
Studio.NET, nu har jeg forsøgt mange gange, det er endnu ikke lykkedes for
mig.
Når jeg sætter CD Windows Somponent Update i maskinen siger den, at jeg skal
sætte disk 1 fra
Visual Studio.NET i maskinen, når jeg gør det kommer en 3.punkts menu, og
jeg er endnu aldrig nået længere.
Er det min Windows eller hvad er problemet ?
Er der evt. en der ville hjælpe en hjælpeløs ammatør ?

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 22-03-01 08:30

Hejsa..
Hvad er din WIN version? Hvis det er en WIN2000, skulle der ikke være nogle
problemer.. Har du før haft noget lign installeret??? Er maskinen gået "ned"
under en tidligere installation af samme .net app?

--
Thomas R,
Developer in MS Developement Team-

Fra : Ole John Hansen

Dato : 22-03-01 09:06

Hej Thomas

Min Win er 98,kan det være det der er galt.
Jeg har ikke tidligere haft problemer, jeg har VB6.0 og hele Offispakken 98
m.m.m.
Ingen problemer her.

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Mads United

Dato : 22-03-01 10:43

hvor kan man få fat i en version af VS.NET ???

det er da stadig i beta stadiet ikke ?

Fra : Ole John Hansen

Dato : 22-03-01 10:48

Hej Mads.

VS.NET den fås ganske gratis fra Microsoft, jeg ringede til dem og der var
ingen problemer, de sendte den uden at spørge om noget som helst, den består
af 3 stk. CD.er.
Det er Beta 1

M.v.h.

Ole J. Hansen

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 22-03-01 11:34

Emne: VB.NET
Dato: 3. marts 2001

Fra : Mads Andreasen

Dato : 22-03-01 14:11

Hej Ole

Jeg mener man skal køre win2k for at køre .net beta

-Mads

Fra : Asbjørn Sloth Tønnes~

Dato : 22-03-01 19:23

Windows 98 1. udgave
Windows 98 2. udgave
Windows 98 3. udgave(Me)
Windows 2K server
Windows 2K pro.

Under Windows 95:
msgbox "Can't not run on Windows 95"

Fra : Tim Sørensen

Dato : 22-03-01 21:31

Den kan slet ikke køres unde 98.
Du skal bruge 2000.

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://dondata.adsl.dk/

Fra : Bjarne Østergård

Dato : 22-03-01 23:04

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> wrote in message
Offispakken

> Den kan slet ikke køres unde 98.
> Du skal bruge 2000.

Jo den kan køre på alle windows versioner det skal blot være Engelsksproget
versioner.
Hold din udviklingsmaskine udelukkende Engelsksproget og der er ingen
problemer med Studio.net

Bjarne Østergård
Gigasoft Danmark
www.gigasoft.dk
boe@gigasoft.dk
Tlf: 86 49 64 04

Fra : Bjørnar Nilsen

Dato : 23-03-01 14:40

Et lite tips hvis man ikke har en engelsspråkelig versjon av Win2000, og får
problemer med å få installert Beta-pakken, kan man gå til WindowsUpdate og
laste ned den siste releasen til IE. Dette gjorde jeg på min norskspråklige
versjon av Win2000, og VB.NET lot seg problemfritt installere etter dette.

mvh
Bjørnar Nilsen