MS Windows
briani 27239
Hvordan er det lige med messenger
Fra : Bach

Dato : 10-04-03 06:54

Efter en formatering,og laang tid har jeg fået min p4 op at køre så det
virkelig spiller.
Jeg mangler nu bare at fjerne messenger,ikke via tilføj fjern programmer,men
via start-kør komando.
Jeg kan bare ikke finde den komando på nettet.Der må være en der kan
hjælpe
Jeg har set den på en dansk HP,men den fik jeg ikke backup af inden
formateringen.

Mange hilsner

Fra : Peter T.

Dato : 10-04-03 07:12

Bach wrote:

> Jeg mangler nu bare at fjerne messenger,ikke via tilføj fjern
> programmer,men via start-kør komando.

Fra en gammel .txt-fil, jeg har liggende:

"slå Messenger service fra: (denne computer | højreklik | vælg manage |
dobbetklik på service | find Messenger | indstil den til at starte
manuelt | stop eventuelt servicen ved samme lejlighed)."

Det er den metode jeg bruger til win2000.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 10-04-03 17:48

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> manuelt | stop eventuelt servicen ved samme lejlighed)."
>
> Det er den metode jeg bruger til win2000.

Det virker ikke på XP, hvad gør man så der
Gunnar

Fra : Madsen

Dato : 10-04-03 18:05

Gunnar Grooss skrev:

> Det virker ikke på XP, hvad gør man så der

<http://www.google.com/groups?as_q=Messenger&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.edb.system.ms-windows&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Madsen.

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-03 07:15

Bach skrev:
> [...]
> hjælpe
> Jeg har set den på en dansk HP,men den fik jeg ikke backup af inden

Søg f.eks. på www.google.com og du
vil finde:

http://makeashorterlink.com/?N2CC42824

--
/Gevaldi
*Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Fra : Bach

Dato : 10-04-03 07:38

"Gevaldi" <georg_valdi (a) hotmail.com> wrote in message

> [...]
>

> --
> /Gevaldi
> *Boykot de nye gebyrer som QXL indfører fra 1.

Tak,for de hurtige svar.Det er rart at se nogle morgenfriske
Messenger er nu helt ude af xp.

Mvh bach.

Fra : Mike

Dato : 10-04-03 20:55

"Bach" <jasguda@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hjælpe
> Jeg har set den på en dansk HP,men den fik jeg ikke backup af inden

Hvorfor fjerne den ?

Det simple er at du omdøber mappen Messenger til MessengerOFF , så generer
den IKKE nogen mere
og starter ikke op sammen med OE ( OE starter også hurtigere op )

mvh
Mike