Yamaha Neo´s Newbee
Fra : \(2791\) Peder

Dato : 09-04-03 20:13

Hej
Jeg har en Yamaha Neo´s med 70ccm cylinder på og en Technigas Next
udstødning - ved ikke rigtigt hvor mange gram rullerne er på der sidder i
den,da jeg har købt den brugt , men den har ikke rigtigt noget optræk - lidt
langtsomt og på toppen kører den ca 70Kmt
og ca.55-60Kmt i modvind , hvad kan jeg gøre for at få et kanon optræk og
samtiding gøre at den stadig kører de 70kmt?
Eller kan man få den til at løbe lidt hurtigere inden for rimelighedens
grænse (pengepung!)
Skal der gøres noget ved udstødningen (ved at der ikke er gjort noget ved
den!)andet end sat på!

--
Med venlig hilsen/With best regards
Peder Hansen