Nu skal I bare se...!
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-03-01 22:11

Nu skal I bare se hvad jeg har fundet...!

Det er en super lystfisker link-samling - prøv den I bliver med garanti
overvældet, der er links nok til mere end et helt års surfing.

http://www.links2go.dk/fisk.html

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 21-03-01 22:50

In article <3AB918F0.5877C587@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...

Hello Niels
> Det er en super lystfisker link-samling - prøv den I bliver med garanti
> overvældet, der er links nok til mere end et helt års surfing.

Puha....jeg har allerede firkantede øjne.....FEDT...

//Jesper Lau

Fra : Jan H. Jensen

Dato : 22-03-01 22:35

Jamen,der er jo simpelt hen alt.Tak skal du have for dette "superlink"
Niels.
Hilsen Jan Heine.

Fra : N/A

Dato : 23-03-01 20:24

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 23-03-01 20:24

Ingvar Andersson wrote:

> Här finns mycket att läsa, även om man är svensk.

Ja - jeg kunne aldrig drømme om at poste et sådant link, hvis ikke det
var noget helt særligt....

Den type linksamlinger er som regel "kvalivaren", linksne er manuelt
udvalgt og redigeret med håndkraft, af en som har stor interesse og
viden om det pågældne emne.

Og det pågældne site spilder ikke brugernes tid med store mængder
overflødige reklamer, det gir' et ekstra plus.

Sitiet ville naturligvis være endnu bedre, hvis der var en beskrivelse
på et par linier af hvert enkelt web-sted, men jeg ved kun alt godt, at
det er et kæmpe stort arbejde.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Jesper Lau Lindhardt

Dato : 24-03-01 09:05

Hello Niels
> Ja - jeg kunne aldrig drømme om at poste et sådant link, hvis ikke det
> var noget helt særligt....

Nemlig....men du ved vel ikke om der findes en ligende samling over
steder der sælger sand- børsteorm i det ganske land...?

//Jesper Lau