IBM Pc-Server 330 - PCI fejler
Fra : Martin Blirup [3390 ~

Dato : 08-04-03 20:25

Dav NG
Jeg har lige sat mit nye GeForce MX 440 PCI i min IBM PC-Server, og der ingen problemer,
min skærm tænder uden problemer, men derefter går min IBM bare ind i bios og siger der
fejler ved mine PCI porte. Normal skal man vide når man sætter nye ting i, ved ens
computer går ind i bios, og derefter saver man bare, og derefter videre. Men her kan man
ikke komme videre. Min pc'er genstarter bare, og går ind i bios igen. for og sige der
endnu fejler ved PCI porte, og portene virker, jeg har lige set mit Voodoo1 fungere
deri. og jeg har osse sit mit GF MX og voodoo i flere forskellige porte, voodoo virker,
men ikke GF MX. Hvordan kan man slå denne protection fra? Eller hva ska jeg ellers rode
med?
Venlige Hilsener... Martin