DDS og DIF ?
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-04-03 09:44

Er DDS (De Danske Skytteforeninger) medlem af DIF (Danmarks Idræts
Forbund) ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Tim Christensen

Dato : 08-04-03 10:04

Søren C. Fischer wrote:
> Er DDS (De Danske Skytteforeninger) medlem af DIF (Danmarks Idræts
> Forbund) ?

Det ser ikke sådan ud:

http://www.dif.dk/index/forbund-alle-.htm

Dansk Skytte Union er medlem, men ikke De Danske Skytteforeninger.

Mvh

Tim

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-04-03 10:15

Tim Christensen [icecone@eson.dk] skrev:

> Det ser ikke sådan ud:
>
> http://www.dif.dk/index/forbund-alle-.htm
>
> Dansk Skytte Union er medlem, men ikke De Danske Skytteforeninger.

Det har jeg også lige selv set samme sted

Thanx