Træbeskyttelse hos Harald Nyborg - kvalite~
Fra : Ukendt

Dato : 08-04-03 07:08

Har lige set i den seneste HN avis at de har heldækkende træbeskyttelse til
billige penge.
Hvordan er kvaliteten, er det noget som holder, eller er det noget man skal
holde sig fra?
Er der nogen i gruppen som kender produktet?

Jeg kan desværre ikke lige finde det på deres hjemmeside.

--
Søren Hvidberg Nielsen
-erstat X med @ i min adresse

Fra : Lise Lund Brodersen

Dato : 08-04-03 08:01

Vi har tit købt det til at male vores heste spring med... her fungerer det
fint, det regner da i hvert fald ikke af!!! Men for at det er heldækkende
som de siger, skal det have 3-4 lag (afhængig af farven under det) Men det
er jo med maling som med alle andre ting, man får hvad man betaler for....

Lise Lund Brodersen

Lædergrime, westernsadler, seletøj mm. Speciel syes
Se mere på: WWW.sitecenter.dk/liselb

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 08-04-03 08:45

SHN [shnXphaseone.dk] skrev:

> [...]
> man skal holde sig fra?
> Er der nogen i gruppen som kender produktet?

Svjh er det magen til det de sælger i Jem&Fix -og den sorte er
super-dækkende og holdbar
Kavliteten aner jeg intet om... Men den er god og billig

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk