Fjerne et hvepsebo
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 07-04-03 13:52

Hej.

Hvordan fjerne jeg nemmest et hvepsebo? Knalder den ned i en pose med
en skovl og lukker posen med det samme?

Det ser ikke ud til at der er aktivitet lige nu, så måske ville det
være et godt tidspunkt, inden det bliver for varmt og de vågner op.

Mvh. Brian
--
http://www.patricia-brinch.dk - Min private babe side.
http://www.zelinski.dk - Indrek Zelinski Fanzone

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-04-03 14:04

"Brian B. Christensen" wrote:

> Hej.
>
> Hvordan fjerne jeg nemmest et hvepsebo? Knalder den ned i en pose med
> en skovl og lukker posen med det samme?

Ja det er en god måde, brug en kraftig sæk og en stor plastic-strip så du ikke
skal fumle med lukningen.

> Det ser ikke ud til at der er aktivitet lige nu, så måske ville det
> være et godt tidspunkt, inden det bliver for varmt og de vågner op.

Helt sikkert, men er de fleste ikke døde inde i boet?.

Ellers anbring posen i en fryser.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 07-04-03 14:18

> Ja det er en god måde, brug en kraftig sæk og en stor plastic-strip så du
ikke
> skal fumle med lukningen.

Hej
Der er ingen hvepse i det på denne årstid. De sover vintersøvn, du kan
ganske roligt åbne det, det er ret sjovt at se indvendig. Et bo bruges
aldrig to år i træk Ingen grund til panik
Gunnar

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 07-04-03 15:47

"Gunnar Grooss" <a-g.g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ganske roligt åbne det, det er ret sjovt at se indvendig. Et bo bruges
> aldrig to år i træk Ingen grund til panik

Så er der vel heller ingen grund til at fjerne det . . .

--
vh ¸.·´¯)
)><((((º> ´Torben Abildgaard

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 08-04-03 09:36

> Så er der vel heller ingen grund til at fjerne det . . .

Hej Kun hvis man vil have ryddet op, og er interesseret i at se et sådan
indvendigt. Men det skader ikke, heller ikke at lade det side
Gunnar