Hjælp til Eksamensopgave (vinduespudsning)
Fra : Morten

Dato : 07-04-03 12:58

Hejsa

Til min eksamensopgave som afslutning på studentereksamen, kunne jeg utrolig
godt bruge noget hjælp. Derfor ville det glæde mig meget, hvis I ville tage
jer de 3 minutter det tager, at udfylde dette spørgeskema omkring
vinduespudsning:

http://www.3000.subnet.dk/

Mange tak for hjælpen!

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-04-03 19:39

Morten wrote:
> Hejsa
>
> Til min eksamensopgave som afslutning på studentereksamen, kunne jeg utrolig
> godt bruge noget hjælp.

Stop venligst dine spam indlæg.
Dit indlæg er sendt til adskillige grupper.

Hvis du var lidt smart, ville du Xfut'te.
Men det har du trods alt alligevel ikke vovet.?

(Så kunne vi jo også alle se hvor mange grupper du ialt sender til.)

mvh. Jørgen

Fra : Morten

Dato : 07-04-03 20:02

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

> Stop venligst dine spam indlæg.
> Dit indlæg er sendt til adskillige grupper.

Jeg har postet i 3 grupper, da jeg mente det ville passe med hvad jeg skulle
bruge af besvarrelser ... hvad er problemet?

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 08-04-03 08:11

"Morten" <NOSPAM-post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skulle
> bruge af besvarrelser ... hvad er problemet?

At du afbryder en samtale med et gruppen uvedkommende emne, et emne gruppen
ovenikøbet skilter med ikke skal foregå her.

Fra : Keld Nygaard

Dato : 08-04-03 08:44

> skulle
> >
> At du afbryder en samtale med et gruppen uvedkommende emne, et emne
gruppen
> ovenikøbet skilter med ikke skal foregå her.

1) Hvordan afbryder man en samtale ved at skrive et indlæg?
2) Hvordan kan vinduespudsning være uvedkommende i en gruppe der hedder
fritid.hus-og-have?

/Nygaard

Fra : Zoëga

Dato : 08-04-03 09:10

"Keld Nygaard" <keld@wapse.dk> wrote in message

> gruppen
> >
> 1) Hvordan afbryder man en samtale ved at skrive et indlæg?
> 2) Hvordan kan vinduespudsning være uvedkommende i en gruppe der hedder
> fritid.hus-og-have?

Det drejer sig jo ikke om vinduespudsning, men om din eksamensopgave - og
den er ikke indenfor gruppens fundats.

mvh

Søren

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-04-03 00:55

Jørgen Rasmussen skriver bl.a.:

> Stop venligst dine spam indlæg.

Hvad har Morten reklameret for?

Den raske student vil formentlig delagtiggøre gruppen i sine
interessante resultater vedrørende forskellige newsgruppers
vinduespudsning ved en senere lejlighed, og det kan vi vel kun
glæde os til.

--
Niels P Sønderskov
npsonder @ skov.mail.dk