MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adgang til Win2000 pro
Fra : Bent Lorentzen

Dato : 07-04-03 11:30

Min søn har rodet med sin computer! Han kan pludselig ikke komme ind på
computeren hævder han. Bliver nu afkrævet en adgangskode, hvor han altid har
kunnet skrive 'RETURN' eller 'OK'. Han har netop prøvet, at tilslutte sin
nye bærbare computer i et fælles netværk, hvorefter fejlen opstod. Der er
installeret Windows 2000 Pro på computeren. Er der nogen der kan hjælpe?

mvh Bent Lorentzen ( På vegne af min søn.)

Fra : erl

Dato : 07-04-03 20:51

"Bent Lorentzen" <bentl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Min søn har rodet med sin computer! Han kan pludselig ikke komme ind på
> computeren hævder han.
Der er
> installeret Windows 2000 Pro på computeren. Er der nogen der kan hjælpe?

Log på som administrator og giv ham en adgangskode igen !

Mvh
Erling

Fra : Anon

Dato : 07-04-03 22:52

> [...]
> installeret Windows 2000 Pro på computeren. Er der nogen der kan hjælpe?

Hvis maskinen er blevet meldt ind i et domæne, skal han sandsynligvis sørge
for at han logger på *den lokale maskine* med i sit sædv. brugernavn i
stedet for at logge domænet....

Anon