Drop-kabler (RJ-45) ?
Fra : ab

Dato : 07-04-03 09:37

Nogen der kan fortælle, hvor man kan købe den flade kabeltype, der er så
hurtig at sætte på stikkene ?

ab

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-04-03 12:45

"ab" <ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan fortælle, hvor man kan købe den flade kabeltype, der er så
> hurtig at sætte på stikkene ?

Tjaa, hos grossisten vil jeg tro.. Fx Solar

Men du skal da lige vide, det kun er lavet til Telefoni... Lederne ligger
lige op af hinanden, og er derfor ikke parsnoret.

Fra : Michael

Dato : 07-04-03 21:14

> Tjaa, hos grossisten vil jeg tro.. Fx Solar
>
> Men du skal da lige vide, det kun er lavet til Telefoni... Lederne ligger
> lige op af hinanden, og er derfor ikke parsnoret.

Derfor er det ikke sikkert det vil virke til data, kender mange steder hvor
det ike gør!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-04-03 08:43

"Michael" <mhansen@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Derfor er det ikke sikkert det vil virke til data, kender mange steder
hvor
> det ike gør!

Øhh, det var sådan set også det jeg skrev... Det er til Telefoni, og IKKE
til data...

Man skal da være ganske usmart, hvis man ville bruge de flade kabler som fx
patch kabler til data panelet!

Jeg mener heller ikke det er helt smart at bruge disse kabler til fx ISDN
bus

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 07-04-03 21:41

ab <ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

> Nogen der kan fortælle, hvor man kan købe den flade kabeltype, der er så
> hurtig at sætte på stikkene ?

De er smarte ja, men de virker ikke.

Med lidt øvelse kan du lære at lave ordentlige kabler på et par
minutter.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : ab

Dato : 10-04-03 18:10

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> wrote in message

> De er smarte ja, men de virker ikke.

Tak til alle - også for de "gode" råd

Jeg løb ind i en flink telefonmontør, så nu kører der ca. 30 stk. kabler -
og til de vantro vil jeg lige sige, at det virker upåklageligt.

ab

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-04-03 16:15

ab <abc_ab@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg løb ind i en flink telefonmontør, så nu kører der ca. 30 stk. kabler -
> og til de vantro vil jeg lige sige, at det virker upåklageligt.

Og de performer 100 MBit ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/