Opfølgning på tilstoppet kloak...
Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 08:55

....som skrevet for en uge eller 2 siden havde jeg problemer med
subjektet (tilstoppet kloakrør efter en samlebrønd) - prøvede i
lørdags at få et rensebånd igennem uden at få hul - gravede så
ned til røret, hvis overflade var faldet sammen ;-(

....har nu her til morgen haft en kloakmester ude med en
mini-rendegraver og to længder pvc-rør: ca. 5 meter betonrør var
"papirtynde" i overfladen grundet ætsning af aggressive stoffer -
de er nu skiftet med nævnte rør...

....jeg tror hele oprationen tog 1½ time, hvilket jeg synes var
imponerende hurtigt - og om to timer, når "cementen" er tør, kan
jeg komme i bad igen
Hans

Fra : Mark Schiller

Dato : 07-04-03 12:11

Mon, 7 Apr 2003 09:55:05 +0200, berigede "Hans Paulin" <his@it.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>...som skrevet for en uge eller 2 siden havde jeg problemer med
>subjektet (tilstoppet kloakrør efter en samlebrønd)

[Snip]

>...........og om to timer, når "cementen" er tør, kan
>jeg komme i bad igen

Glæder du dig så ikke også til, at kunne lukke vinduerne og slukke for
emhætten?

/Mark

Fra : Hans Paulin

Dato : 07-04-03 12:18

Mark Schiller wrote:

> Glæder du dig så ikke også til, at kunne lukke vinduerne og
slukke for
> emhætten?

He he
Hans

Fra : Calle.

Dato : 07-04-03 15:17

Hans Paulin wrote:
> [...]
> mini-rendegraver og to længder pvc-rør: ca. 5 meter betonrør var
> "papirtynde" i overfladen grundet ætsning af aggressive stoffer -

Hvilken kloakmester havde du til at se på det?

--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-04-03 00:10

Calle. wrote:

> Hvilken kloakmester havde du til at se på det?

....det var Teddy Ravn fra Felsted (priv. Blansskov)...
Hans

Fra : KSK

Dato : 13-04-03 15:43

fint med en tilbage melding
KsK

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-04-03 18:03

KSK wrote:
> fint med en tilbage melding
> KsK

....he he - dejligt at høre!

....så ka jeg da lige tilføje, at min forsikring efterfølgende har
tilbudt at dække mine udgifter!
Hans

Fra : Calle.

Dato : 13-04-03 18:06

Hans Paulin wrote:

> ...så ka jeg da lige tilføje, at min forsikring efterfølgende har
> tilbudt at dække mine udgifter!

det er it' så ring' endda
--
Calle