MS Windows
briani 27239
Gammel Aldi maskine!
Fra : brajl 8

Dato : 06-04-03 22:05

Hej gruppe!
Jeg har en af de ældre Aldi maskiner 2 1/2 år gammel,og maskinen har altid
kørt fornuftigt. På det seneste har der dog været et lille problem, billedet
fryser fast. Da det begyndte var det sådan at maskinen blot skulle stå for
ligesom "at varme op" i 5min..Nu har det bredt sig således, at det sker
medens jeg arbejder med maskinen. Det er jo nok en genstallering af ME`ern
der er løsningen, så slår det mig, at maskinen jo er født med "genetablering
af leveringstilstanden", support-CD medfulgte.Kan det være løsningen, eller
er der mindre drastiske muligheder. Ser frem til jeres svar.
Hans.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 06-04-03 22:45

"brajl 8" <jorn.hansen@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> er der mindre drastiske muligheder. Ser frem til jeres svar.

Hej Hans
Jeg synes det lyder fornuftigt. Start dermed forfra og pas på ikke at
installere drivere og programmer som ikke er kompatibelt med dit styresystem
ME.
Har du prøvet at lave en gendannelse, hvis du har en gammel gendannelses
dato - det kunne være et forsøg først.
Hilsen
Jørgen