HOT50.. forbedringer spørgsmål?
Fra : DadelTramper

Dato : 06-04-03 12:01

Davs alle

Er der nogen der kan hjæpe med info om hvordan man får en PGO hot50 til at
køre "bedre" end fra fabrikkens side.

Jeg er ikke ude på at skulle sætte større cylinder på eller andre drastiske
ændringer, jeg er bare træt af de 36-38km/t den kører nu. Især fordi jeg er
en del på landevejen mellem nordjyske byer - d.v.s ture på 40 km eller
derover.

Kan man gøre noget - og hvordan??

På forhånd tak.
/DadelTramper

Fra : /Ole

Dato : 06-04-03 13:08

Jeg har lige købt én, og jeg fik at vide, at forskellen på en 45'er og en
30'er er topstykket og et blindrør. Jeg har nu ikke tænkt mig at lave om på
noget, for den kører 40-45 ud af lige vej, men jeg bruger den nu også kun
til bykørsel.

/Ole

Fra : DadelTramper

Dato : 06-04-03 18:09

Oki tak for infoen... Du skal bare huske at HOT50'erens speedometer viser
for meget - det er en kendt fejl... min viser også ca. 45, men en test
sammen med en motorcykelbetjent viste 36,2 km/t.

/DadelTramper

Fra : Micki

Dato : 07-04-03 15:51

> [...]
> for meget - det er en kendt fejl... min viser også ca. 45, men en test
> sammen med en motorcykelbetjent viste 36,2 km/t.

Hmmm... er jeg ikke helt enig med dig i...!

En af mine venner har en hot 50 fra september 2002, og hans speedo viser for
lidt... skyder på at han kører omkring de 80-85 stykker men hans viser ikke
mere end 60-70 stykker...

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 06-04-03 19:47

Hej