MS Windows
briani 27239
xp-servicepack på cd hvor ? haster
Fra : Morten Larsen

Dato : 06-04-03 10:18

Hej
Jeg skal i dag installere xp-pro for en ven, men har
ikke mulighed for at downloade servicepack1 til ham.
Ved nogen om den ligger på en af de der cd'ere der
følger med diverse pc-blade ? Gerne et blad der er til
at købe i dag (ikke gamle blade)

Morten

Fra : jens

Dato : 06-04-03 10:32

"Morten Larsen" <hosNOSPAM@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved nogen om den ligger på en af de der cd'ere der
> følger med diverse pc-blade ? Gerne et blad der er til

Det er ikke så længe siden den var i Privat omputer.

mvh Jens

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-04-03 11:13

> Det er ikke så længe siden den var i Privat omputer.
>
> mvh Jens

Jeg har gloet på flere blade i dag, men kan ikke se
på label'en om den er med - jeg gider ikke købe blade
uden at være sikker. Det er sgu for dyrt til det.

Morten

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 06-04-03 11:34

Morten Larsen wrote:
> Jeg har gloet på flere blade i dag, men kan ikke se
> på label'en om den er med - jeg gider ikke købe blade
> uden at være sikker. Det er sgu for dyrt til det.

Alt Om Data denne måned. Bare for at være fræk.
Det står med de største bogstaver på cd'en

mvh
Henning

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-04-03 19:00

> Alt Om Data denne måned. Bare for at være fræk.
> Det står med de største bogstaver på cd'en

Så ligger den måske ikke på min nyindkøbte - damn der
står også særnummer på - shit p..

Morten

Fra : René Nielsen

Dato : 06-04-03 11:35

> [...]
> Ved nogen om den ligger på en af de der cd'ere der
> følger med diverse pc-blade ? Gerne et blad der er til

Alt Om Data, april 2003 - kan købes overalt
MVH: René

Fra : Morten Larsen

Dato : 06-04-03 12:05

> Alt Om Data, april 2003 - kan købes overalt
> MVH: René

tak, jeg er kørt

Morten