hjælp til opgave...
Fra : 2R

Dato : 05-04-03 22:45

Er ved at skrive teknologiopgave om digital sikkerhed og certificering.

kan se i her i gruppen snakker en del om de digitale signaturer fra fx TDC.

kan nogle hjælpe mig med eventuelle links til gode steder med oplysninger om
dette emne fx rapporter eller ting man ikke lige finder med google ?

på forhånd tak...

Fra : pepsimax

Dato : 06-04-03 18:07

Hej
jeg kan desvære ikke hjælpe dig
men jeg vil blive kanon glad hvis jeg må læse
din opgave når den er færdig

mvh
henrik@pepsimax.dk
http://www.pepsimax.dk
http://strassmann.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : 2R

Dato : 07-04-03 17:15

det skulle der nok ikke være det store imod...

det er afsluttende 2.HTX Teknologi

så det er ikke nogen doktorafhandling... og dog :)

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 11-04-03 13:34

"2R" <kazie@tktux.linux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> dette emne fx rapporter eller ting man ikke lige finder med google ?

Har du kigget på TDC's egen info? Den er ret let spiselig, men ikke så
teknisk....

http://privat.tdc.dk/digital/
http://erhverv.tdc.dk/digital/

Desuden er der en forklarende sektion i OSS med nogen linkt til fx. PGP:

http://a.area51.dk/sikkerhed/ordforklaring#kryptering

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk