Ipconfig /all
Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-03-01 16:40

hej,

Når jeg vil anvende ipconfig /all på en NT 4.0 så kommer dosvinduet, men det
forsvinder igen når listen er gennemløbet - hvilken parameter mangler
jeg eller hvad er galt ?

Hilsen torben brøndum

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 21-03-01 16:39

Hej "Torben Brøndum" <tbr@henning-poulsen.dk>

>Når jeg vil anvende ipconfig /all på en NT 4.0 så kommer dosvinduet, men det
>forsvinder igen når listen er gennemløbet - hvilken parameter mangler
>jeg eller hvad er galt ?

Skriv det fra en kommando-prompt, så forsvinder vinduet ikke. Du har
et ikon et sted under programmer | tilbehør - whatever. Det hurtigste
er at skrive cmd fra kør (run).

Hvis du vil gemme det i en fil så skriv ipconfig /all >ipconfig.txt

Dernæst kan du åbne filen med notepad (notepad ipconfig.txt) og
cut'n'paste det hvortil du ønsker.

HTH,

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Torben Brøndum

Dato : 21-03-01 22:31

"Lars Kim Lund" <larskim@mail.com> wrote

> Skriv det fra en kommando-prompt, så forsvinder vinduet ikke. Du har
> et ikon et sted under programmer | tilbehør - whatever. Det hurtigste
> er at skrive cmd fra kør (run).

Takker igen for dit svar Lars.

> HTH,

Så bare lige ovennævnte - hvad betyder det - håber det er positivt

Torben Brøndum

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 21-03-01 23:17

Hej "Torben Brøndum" <tbr@torben-broendum.dk>

>Så bare lige ovennævnte - hvad betyder det - håber det er positivt

Hope This Helps

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 24-03-01 14:57

hejsa

På Resource CD'en finder du en winntipcfg.exe så kender vi alle den
igen,,,,,''
Jeg kan maile den til dig hvis du vil...

HTH
Martin

Fra : Torben Brøndum

Dato : 02-04-01 20:33

Hej Martin - tak -.også for dit svar

"Martin Bilgrav" <bilgrav@image.dk> wrote

[snip]

> Jeg kan maile den til dig hvis du vil...

Mit problem blev løst med hjælp fra Lars. Undskyld,
at jeg først takker dig nu.

Hilsen Torben Brøndum