querystrings
Fra : Ryan

Dato : 04-04-03 18:18

Hej.
Hvad kan det være, at <a href="www.domæne.dk/index.asp?id=1&file=info&r=1">
ikke kan valideres som xhtml1.0 strict?
Er der en måde hvorpå man kan have mere end én querystring i et link uden at
bruge
"&"?
Jeg har løst det sådan her:
www.domæne.dk/index.asp?id=1.info.r
og så splitte ved ".", men jeg synes umiddelbart, det er underligt, at man
skal gøre det sådan. Hvis jeg kun vil specifere "id" så bliver mit link
index.asp?id=1.... (4 punktummer, da info indeholder to punktummer i
forvejen), det ser da ikke så pænt ud, vel?

--
Ryan

Fra : Henrik Hejbøl Jensen

Dato : 04-04-03 18:27

> Hvad kan det være, at <a
href="www.domæne.dk/index.asp?id=1&file=info&r=1">
> ikke kan valideres som xhtml1.0 strict?

Det er fordi xhtml1.0 stejler over &-tegnet

erstat det med &amp; i stedet :)

www.domæne.dk/index.asp?id=1&file=info&r=1

det skal kun være i links du gør det.

hvis du bruger Response.Redirect skal du bare bruge & og ikke &amp;

mhv. Henrik

God weekend