Marcussens urteteer hvor?
Fra : E.G.C.

Dato : 04-04-03 09:47

Ved nogen hvor man i Storkøbenhavnsområdet kan købe "Marcussens urteteer". Jeg ved at man kan bestille dem hos Matas, men det er en
meget lille pose, syntes jeg.

Hilsen

Ester C.

Fra : Rado

Dato : 06-04-03 23:38

On Fri, 4 Apr 2003 10:47:28 +0200, "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Ved nogen hvor man i Storkøbenhavnsområdet kan købe
>"Marcussens urteteer". Jeg ved at man kan bestille dem
>hos Matas, men det er en meget lille pose, syntes jeg.

Urtekram laver dem - de sælger de fleste urter i flere forskellige
pakkestørrelser (f.ex. 1 kg).

--
Rado

....illness or fear are not necessarily enemies,
as much as aids to understanding, and means to
a greater end..." - Seth

Fra : E.G.C.

Dato : 08-04-03 13:47

"Rado" <rado@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:2ta19vgajbev544niojf00knf70p3lnm52@4ax.com...
> [...]
> wrote:
>
> Urtekram laver dem - de sælger de fleste urter i flere forskellige

Kan du på deres side læse om hvor der er forretninger i Storkøbenhavn. Er det bare mig der ikke kan få øje på det.

Mvh.

Ester Clasen

Fra : Rado

Dato : 09-04-03 05:37

On Tue, 8 Apr 2003 14:47:21 +0200, "E.G.C." <kaninen@tdcadsl.dk>
wrote:

>Kan du på deres side læse om hvor der er forretninger i
>Storkøbenhavn. Er det bare mig der ikke kan få øje på det.

Stort set alle helsekostforretninger forhandler Urtekrams varer, har
de dem ikke på lager tager de dem som regel gerne hjem på bestilling.

--
Rado

The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind
is a faithful servant. We have created a society that honors
the servant and has forgotten the gift." - Albert Einstein

Fra : Jan Christiansen

Dato : 08-06-03 23:35

Til Rado Du kan købe Marcussens urtete i Metro 1 Kg for kun ca 110 kr. ps
pakken er grøn og står i udvalget med te & kaffe. Obs!!!!! Teen er ikke
økologisk men jeg syntes den smager godt den har samme kvalitet som den du
kan købe hos Matas for ca 45 kr pr. 250 g så her er noget at spare, hvis du
altså har kort til metro

Held og lykke Jan

Fra : arc@na

Dato : 17-07-03 01:01

"Jan Christiansen" <staten@city.dk> wrote in

> Til Rado Du kan købe Marcussens urtete i Metro 1 Kg for kun ca 110 kr.

Det er nu kun Marcussens Universalte, du kan købe der. Marcussen begik
flere hundrede opskrifter, som står i hans lille bog "Helbredende Urter"
fra 1948 - det er nok disse, Rado er interesseret i.

Bland dem selv, Rado - men pas på, for Marcussen brugte mange planter,
som man siden har fundet ud af er hamrende giftige.

arc@na

Fra : Rado

Dato : 18-07-03 13:35

On 17 Jul 2003 00:01:03 GMT, "arc@na" <this.is@n.invalid.email.org>
wrote:

> [...]
>flere hundrede opskrifter, som står i hans lille bog "Helbredende Urter"
>fra 1948 - det er nok disse, Rado er interesseret i.

Det var nu ikke mig der spurgte efter det - jeg klarer mig som bekendt
med tankens kraft når jeg skal kurere mig selv. ;)

Fra : arc@na

Dato : 22-07-03 01:35

Rado <rado@post1.tele.dk> wrote in news:o7pfhv4gkp3bu0mmen17e169ft3cc67s6b@
4ax.com:

> Det var nu ikke mig der spurgte efter det - jeg klarer mig som bekendt
> med tankens kraft når jeg skal kurere mig selv. ;)

Yo, dOOd...

arc@na

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 08-04-03 15:23

Saaledes talte E.G.C.:

>Kan du på deres side læse om hvor der er forretninger i Storkøbenhavn. Er det bare mig der ikke kan få øje på det.

Det er osse ret godt gemt:

http://www.urtekram.dk/uk/Page102.htm

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed