MS Windows
briani 27239
Sort søge vindue..
Fra : Anders Lund

Dato : 04-04-03 09:12

Hej

Efter et nedbrud på min Windows XP spand, har jeg stadig et lille problem,
som jeg ikke har kunnet løse. Nedbrudet bestod i at jeg fx ikke kunne gå i
start -> run og skrive c: for at åbne et vindue op med C:. Men efter en
systemrestore og lidt kæmperi med de bivirkninger der var med det, har jeg
(vist nok!) kun dette problem, som kan ses her:
http://andersonline.dk/stuff/black_search_1.png

Hvordan får jeg farven til at blive hvid igen - eller hvilken farve den nu
plejer at være. Farven følger min farve på skrivebordet, hvilket den ikke
gjore før. Nogen idér?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Leo.E

Dato : 05-04-03 10:35

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> wrote in message news:<3e8d3e89$0$29505$d40e179e@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> plejer at være. Farven følger min farve på skrivebordet, hvilket den ikke

Hej
Hvis det er en hjemmeside du vil vise, så fjern http://
og skriv: www.osv
Hilsen: Leo

Fra : Anders Lund

Dato : 05-04-03 12:34

Leo.E wrote:
> Hvis det er en hjemmeside du vil vise, så fjern http://
> og skriv: www.osv

Øhh .. jeg tror ikke lige du forstod. Kig på billedet
http://andersonline.dk/stuff/black_search_1.png
Her er der en masse sort. Det skifter med farven på mit skrivebord. Det skal
det ikke.
Hvordan definere jeg hvilken farve der skal være der?

Men det er lige meget nu - jeg har reinstalleret maskinen.

Fra : Johnn Nekman

Dato : 06-04-03 07:13

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
<SNIP>
> Hvordan får jeg farven til at blive hvid igen - eller hvilken farve den nu
> plejer at være. Farven følger min farve på skrivebordet, hvilket den ikke
> gjore før. Nogen idér?
Årsagen til farven er at filer på disken er valgt til at blive komprimeret.
Du kan enten vælge at slå komprimering fra (vil dog ikke fjerne
komprimeringen fra allerede komprimerede filer), eller gå i menuen
Funktioner->Vis, og slå speciel farve for komprimerede filer/mapper fra.

mvh

Johnn

Fra : Anders Lund

Dato : 06-04-03 08:55

Johnn Nekman wrote:
> [...]
> fjerne komprimeringen fra allerede komprimerede filer), eller gå i
> menuen Funktioner->Vis, og slå speciel farve for komprimerede

I vil bare ikke læse det jeg skriver?

Nej, det er jo ikke det jeg taler om. Jeg taler om den _sorte_ farve på det
billed jeg har lavet et link til:
http://andersonline.dk/stuff/black_search_1.png
Ved godt hvilken farve kompirmeret og krypteret filer bliver.

Men som tidligere annoceret, så har jeg reinstalleret maskinen.