Brændeskur?
Fra : Roberto Saldo

Dato : 04-04-03 07:43

Jeg vil gerne bygge et opbevaringssted til mit brænde da det gamle skur er
faldefærdigt.
Jeg mener at en åben model som et halvtag med stort udhæng, i et hjørne af
haven, giver den bedste tørring.
Så kommer en kollega og siger at rotter er helt vilde med at bygge rede i sådan
noget, er der nogen her der har lidt erfaring med den slags
(brændeskur/opbevaring)?

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin

Fra : Peter Schrøder

Dato : 04-04-03 17:57

"Roberto Saldo" skrev
> Så kommer en kollega og siger at rotter er helt vilde med at bygge
rede i sådan
> noget, er der nogen her der har lidt erfaring med den slags
> (brændeskur/opbevaring)?

Rotter, pindsvin, edderkopper... Hvis du ser en rotte, kommer kommunen
fluks og nakker den. Chancen for mus er nok større.
De vil så flytte inderdørs om vinteren...

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 05-04-03 02:45

"Roberto Saldo" <rs@oersted.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.
>
> Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and

Læg brændet på paller eller lign. så kan nabolagets katte komme ind under
det og skræmme skadedyr væk...

Thomas

Fra : Roberto Saldo

Dato : 05-04-03 06:22

Thomas Nørgaard wrote:
> "Roberto Saldo" <rs@oersted.dtu.dk> skrev i en meddelelse

> Læg brændet på paller eller lign. så kan nabolagets katte komme ind under
> det og skræmme skadedyr væk...

Vi har ikke haft katte i haven siden vi fik hund :)
Men ideen med paller er god nok.

Mvh
Roberto

Fra : Philip Oest Møller

Dato : 05-04-03 08:34

> Vi har ikke haft katte i haven siden vi fik hund :)
> Men ideen med paller er god nok.

Er de i haven 24 timer i døgnet?, hvis ikke, så har du haft katte.

Med træ hilsen

Philip Oest Møller

"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,

Unøjagtighederne kommer af sig selv"

Fra : Mark Schiller

Dato : 16-04-03 08:04

Sat, 5 Apr 2003 09:33:32 +0200, berigede "Philip Oest Møller"
<Philip2022@hotmail.com> dk.fritid.hus-og-have med:

>"Man skal kun bekymre sig om nøjagtigheder,
>Unøjagtighederne kommer af sig selv"

"At bekymre sig kan i værste fald have den konsekvens, at man oplever
bekymringen 2 gange - 1. gang når man bekymrer sig, 2. gang når
bekymringen bliver en realitet"

/Mark