Logon server problem
Fra : Lars Beck

Dato : 04-04-03 07:47

Hej Alle

Jeg har et problem med en computer på Lan netværk.
Alle pc´er kører wk2, serveren NT4. Alle er medlem af et domæne og der er
ikke nogen problemer med at logge på. Den ene pc har en lokal printer der af
og til udskrives til, men man skal prøve flere gange før det lykkes. Når jeg
prøver at åbne pc´en fra stifinder for jeg denne besked : Der er ikke nogen
logonserver der kan behandle anmodningen. Det gør jeg så et par gange og så
er der adgang ? Jeg har prøvet at ændre/skifte Computer navnet, bruger og
kabel. Der er ikke problemer med at åbne de andre pc´er.
Håber der er nogle der kan hjælpe. Det er p.... irriterende.

Hilsen Lars

Fra : Henrik Knudsen

Dato : 04-04-03 18:00

> [...]

> kabel. Der er ikke problemer med at åbne de andre pc´er.
> Håber der er nogle der kan hjælpe. Det er p.... irriterende.

Hejsa lars jeg havde også et problem med min server for noget tid siden jeg
fik følgende råd: Spørg evt. mere i
dk.edb.system.ms-windows.server

tro mig de kan triks !