ideer til blomsterbed
Fra : Musen

Dato : 03-04-03 21:14

Vi har et smalt bed der løber hele vejen langs huset (ca. 20 meter x 30 cm)
Lige nu blomstrer påskeliljer og tulipanerne er på vej, men når nu de er
væk, kunne jeg godt tænke mig at lave et rigtig pænt sommerblomsterbed.
Sidste år købte jeg nogle forskellige frø og såede dem sådan lidt hist og
pist, og det var da også meget pænt, men jeg kunne godt tænke mig lidt mere
orden i sagerne. Og så var det jeg tænkte, om der er nogen af jer der har
nogle ideer til hvordan jeg kunne få et pænt blomsterbed, enten med
forskellige farver eller ens farvenuancer? Og om der er nogen høje blomster
der kunne såes bagved, og så nogle lave foran?
Det skal måske lige nævnes, at der indimellem står et par klatreroser (gule)
og i midten af bedet er et rosenbed, men ellers er der helt tomt.
Venlig hilsen Musen