qmail på rh9
Fra : Svend Jørgensen

Dato : 03-04-03 21:03

Hej

Jeg prøver forgæves at kompilere qmail på min redhat 9. Jeg ville egentlig
tro at det var en smal sag at installere qmail, når koden ikke har ændret
sig i 2 år, så det må næsten være en ny smart feature fra redhat der gør
sig gældende.

Hva skal jeg gøre ?

../makelib fs.a fmt_str.o fmt_strn.o fmt_uint.o fmt_uint0.o \
fmt_ulong.o scan_ulong.o scan_8long.o
../compile datetime.c
../compile datetime_un.c
../makelib datetime.a datetime.o datetime_un.o
../compile auto-str.c
auto-str.c: In function `main':
auto-str.c:17: warning: return type of `main' is not `int'
../load auto-str substdio.a error.a str.a
substdio.a(substdo.o)(.text+0x43): In function `allwrite':
: undefined reference to `errno'
collect2: ld returned 1 exit status
make: *** [auto-str] Error 1
--
Svend

Fra : Max Andersen

Dato : 03-04-03 21:23

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> wrote in message
> [...]
> sig i 2 år, så det må næsten være en ny smart feature fra redhat der gør

Kører du cygwin, eller andet?

Måske dette kan hjælpe lidt på vej? Jeg har ellers ingen ideer.

http://sources.redhat.com/ml/cygwin/2001-07/msg01149.html

Max
p.s. kig på svarene mere end spørgsmålet :)

Fra : Claus Albøge

Dato : 04-04-03 07:52

"Svend Jørgensen" <2@lazy.dk> writes:

> [...]
> ./load auto-str substdio.a error.a str.a
> substdio.a(substdo.o)(.text+0x43): In function `allwrite':

http://news.gmane.org/article.php?id=13960&group=gmane.mail.qmail.general

/Claus A

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 04-04-03 12:09