holde varmen om hænderne.
Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 03-04-03 20:33

Hvordan holder man bedst varmen om hænderne. I øjeblikket bruger jeg
læder finger handsker. Med de temperaturer vi har nu (7.30 om morgenen)
bliver det hurtigt koldt for hænderne.
Jeg har kig på nogle læder luffer ved thansen til 200. Derudover har jeg
også set et nylon vindfang til montering på styret.

Hvad kan i anbefale for bedst at holde varmen om hænderne?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-04-03 20:36

Esben Skov Pedersen wrote:
> Hvad kan i anbefale for bedst at holde varmen om hænderne?

Jeg kan fint holde varmen med mine sommerhansker nu, dog kører jeg
MC og ofte +100km/t .. men det bliver det jo ikke ligefrem varmere
af..

Det skal dog siges at efter en 80-90km kan det godt begynde at blive
en smule køligt :)

Hvis du har tendens til kolde fingre er det klart en fordel med
luffer, istedet for hansker.. jeg kørte meget med luffer den gang
jeg var knallertbølle.

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)